5°C

Погода у Лозовій

Переважно хмарно

Вологість: 98%

Вітер: 11.27 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

30.05.2017 р.

Мережа Центрів надання адміністративних послуг в Україні

Офісом реформування адміністративних послуг (EDGE) було проведено аналіз потреб громад, який базувався на даних опитування відповідних райдержадміністрацій та міських/селищних/сільських рад, якими утворено центри надання адміністративних послуг та були визначені пріоритети розвитку подальшої розбудови мережі центрів надання адміністративних послуг.

За результатами зазначеного опитування було сформовано відповідну карту потреб ЦНАПів, яку розміщено на ресурсі  http://map.cnap.in.ua/

 

Центр надання адміністративних послуг

Лозівської міської ради


22.05.2017 р.

Інформаційник довідник "Подорожуємо по безвізу: запитання-відповідь"

Bezviz 004Bezviz 05


 

22.05.2017 р.

Пам'ятка-інструкція для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму

Bezviz 003

 


27.12.2016 р.

ОГОЛОШЕННЯ

        22 грудня 2016 року виконавчий комітет Лозівської міської ради затвердив в новій редакції Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг».

       В даному Переліку внесено зміни щодо складу суб’єктів надання адміністративних послуг, розширено перелік адміністративних послуг виконавчих органів міської ради.

       З новою редакцією Переліку адміністративних послуг можна ознайомитися на сторінці Центру надання адміністративних послуг офіційного сайту міської ради  та у відділі «ЦНАП» за адресою: м.Лозова, вул.Михайла Грушевського,2.

 Центр надання адміністративних послуг Лозівської міської ради


07.11.2016 р.

karta ukrainy4 листопада в Центрі надання адміністративних послуг міської ради, за ініціативи Лозівського управління Державної казначейської служби України в Харківській області відбулася презентація унікальної карти України.

        Карта вишита казначеями з усіх територіальних органів Державної казначейської служби України та її центрального апарату на честь 25-ї річниці незалежності України у період з 08.08.2016 по 21.10.2016року.

View the embedded image gallery online at:
http://lozovarada.gov.ua/cnap/novini-tsnap.html#sigFreeId5ca803c01c


04.11.2016 р.

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

1452505822 7735З 01 листопада 2016 року набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 року № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України», затверджені постановою  КМУ від 26.10.2016 р.  №745.

З 01 листопада 2016 року запроваджено оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обмін паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм, зразок бланка якого затверджено постановою КМУ від 26.10.2016 року  № 745.

Прийняття документів для оформлення паспорта громадянина України, що не містить безконтактного електронного носія, з 1 листопада 2016 року –  припиняється;

У зв’язку відсутністю на даний час в Центрі надання адміністративних послуг Лозівської міської ради технічного забезпечення (обладнання) для організації надання послуг з видачі паспорта громадянина України (у тому числі замість пошкодженого, втраченого або викраденого), просимо з питань отримання зазначених послуг звертатись безпосередньо до Лозівського  районного відділу Головного управління Державної міграційної служби України в Харківській області за адресою: м.Лозова, вул.Ярослава Мудрого, 7 (контактний тел. 2-22-76).

Адміністративна послуга з вклеювання до паспорта громадянина України (в формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку – надається через Центр надання адміністративних послуг.

Паспорт громадянина України, що не містить безконтактного електронного носія, оформлений та виданий на підставі документів, поданих до 1 листопада 2016 року, є чинним протягом строку, на який його було видано.

Центр надання адміністративних послуг Лозівської міської ради


31.08.2016 р.

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН, ЯКІ МАЮТЬ НАМІР ЗАРЕЄСТРУВАТИ ГРОМАДСЬКЕ ФОРМУВАННЯ!

             В Центрі надання адміністративних послуг запроваджено адміністративні послуги з реєстрації громадських формувань, суб’єктами надання яких є Головне територіальне управління юстиції у Харківській області.

             Вимоги до оформлення та подачі документів на реєстрацію громадських формувань визначені Законом України «Про громадські об’єднання» та Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»

             З питань реєстрації громадських формувань звертатися за адресою: м.Лозова, вул.Михайла Грушевського, 2 Центр надання адміністративних послуг Лозівської міської ради. Телефони для довідок: 2-58-21; 2-70-34. Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Центр надання адміністративних послуг Лозівської міської ради


12.05.2016 р.

РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ЗА НОВИМИ ПРАВИЛАМИ!

5c318007d20ff0eca17a809049c58b2705.04.2016 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 року № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».

             Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування тепер здійснюється виконавчими органами сільських, селищних або міських рад на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

Для здійснення повноважень з питань реєстрації місця проживання , Лозівською міською радою створено Відділ реєстрації місця проживання осіб та ведення реєстру територіальної громади.

На території міста Лозова, документи для здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування подаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративні послуги» за адресою: м.Лозова, вул.Михайла Грушевського,2 (контактний телефон 2-58-21; 2-70-34).

Громадянам, які прийняли рішення зареєструвати нове місце проживання необхідно знати деякі тонкощі нових Правил реєстрації, а саме:

  • громадяни України, а також іноземець, чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання;
  • реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання;
  • батьки   або інші  законні  представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження;
  • за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини;
  • у разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування);
  • якщо під час подачі документів буде встановлено, що особа звернулася для реєстрації нового місця проживання після спливу 30 календарних днів після зняття з реєстрації попереднього місця проживання – на неї буде складено адміністративний протокол за вчинення правопорушення, визначеного у статті 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення;
  • якщо іноземець або особа без громадянства подали для реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання недійсний документ, до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування, іноземця або особу без громадянства направляють до територіального підрозділу ДМС відповідно до території обслуговування для вжиття до них заходів адміністративного впливу або інших заходів, визначених законодавством України;
  • якщо після здійснення реєстрації місця проживання особи одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання буде встановлено, що особа не повідомила про реєстрацію місця проживання разом з нею за попередньою адресою малолітніх дітей, обидві дії скасовуються на підставі письмового рішення органу реєстрації, про що письмово повідомляється особі;
  • у разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.
  • особа може доручити в установленому законодавством порядку подати заяву про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання відповідній посадовій особі виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителю багатоквартирного будинку за місцем її проживання;
  • особи, які не проживають за зареєстрованим місцем проживання більше одного місяця і які мають невиконані майнові зобов’язання, накладені в адміністративному порядку чи за судовим рішенням, або призиваються на строкову військову службу і не мають відстрочки, або беруть участь у судовому процесі в будь-якій якості, зобов’язані письмово повідомити відповідному органу реєстрації про своє місце перебування;
  • датою реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, які подали документи через Центр надання адміністративних послуг, є дата отримання органом реєстрації відповідних документів;
  • за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:
  • - у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

    - у разі звернення особи з порушенням встановленого Законом строку – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати;

    - у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

    Станом на 01.05.2016 року сума адміністративного збору за реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання становить – 12грн.32коп.

    У разі звернення особи з порушенням терміну – 36грн.97коп.

    Центр надання адміністративних послуг м.Лозова


 23.03.2016 року адміністратори відділу Центр надання адміністративних послуг» міської ради прийняли участь у практикумі із застосування законодавства на тему «Актуальні питання законодавчого регулювання діяльності органів місцевого самоврядування у сфері надання адміністративних послуг», який проводився Харківським регіональним відділенням Асоціації міст України.

9d1d8fb6290b5df8479b56ae1d8baa2a Захід відбувся в межах реалізації Проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» ПУЛЬС, який реалізує Асоціація міст України за підтримки  Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

В рамках обміну кращими практиками  реалізованих ініціатив у сфері адміністративних послуг учасники практикуму відвідали Центр надання адміністративних послуг міста Харкова та його територіальний підрозділ в Шевченківському районі м.Харкова.

View the embedded image gallery online at:
http://lozovarada.gov.ua/cnap/novini-tsnap.html#sigFreeId9bfc7144dd


22.10.2015 р.

Урочисте відкриття центру надання адміністративних послуг міста Лозова

image33Це місце спілкування влади і громади Лозової, де мешканці міста можуть отримати різноманітні послуги органів виконавчої влади у зручний спосіб за одним принципом і в одному приміщенні.

Робота центру знаходиться під пильною увагою міського голови, адже основні принципи роботи центру: відкритість, прозорість, ввічливе ставлення до відвідувачів; організаційна єдність; контроль за додержанням термінів виконання послуг; зручний, впорядкований графік прийому громадян; комфортні умови очікування та заповнення документів; вільний доступ до інформації.

До слова запросили Лозівського міського голову С.Ф. Степанова, який зазначив, Центр надання адміністративних послуг – це європейський рівень спілкування влади та громади, відкриття центру є черговим кроком міської влади до забезпечення прозорості та доступності послуг до мешканців міста Лозова.

Начальник відділу адміністративних послуг Департаменту конкурентоспроможності регіону ХОДА Фунтова В.П. у своєму виступі повідомила, що Лозівський ЦНАП є одним з кращих в області, як функціонально, так і стосовно забезпечення площами та їх застосуванням.

А починалося все з прийняття рішення Лозівською міською радою Харківської області 12 липня 2013 року про створення Центру надання адміністративних послуг, який і розпочав свою роботу у штатному режимі з 1 жовтня 2013 року. За ці 2 роки за адміністративними послугами органів виконавчої влади до Центру звернулись – 9100 осіб. А лише за 9,5 місяців 2015 рокутаких послуг надано 6527.

За ініціативи міського голови С.Ф.Степанова на сьогоднішній день для громадян міста створені максимально зручні та сприятливі умови щодо отримання якісних послуг органів виконавчої  влади,  а також було прийняте рішення про додаткове виділення приміщень Центру та належне їх облаштування.

        Через центр надання адміністративних послуг Лозівської міської ради надаються 30 адміністративних послуг виконавчих органів міської ради, 46 адміністративних послуг виконавчих органів державної влади та документи дозвільного характеру.

         Центр надання адміністративних послуг зручно розташований в центральній частині міста поряд з Лозівською міською радою. Майже 70 тис. громадян міста Лозова – є споживачами адміністративних послуг центру надання адміністративних послуг.


15.09.2015 р.

CNAPШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ!

В кабінеті № 1 (ЦЕНТР  ІНФОРМУВАННЯ) здійснюється прийом громадян та суб’єктів господарювання представниками органів виконавчої влади.

Надаються кваліфіковані консультативні послуги спеціалістів  з питань одержання адміністративних послуг, визначених і затверджених  в установленому законом порядку.

ДО ВАШИХ ПОСЛУГ:

1. Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області з питань:

Отримання ордерів на видалення дерев, кущів, газонів і квітників у місті;  дозволу на проведення земляних робіт та дозволу на газифікацію будинків.

2. Управління економіки Лозівської міської ради:

Встановлення   режиму   роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг та розваг.

3. Відділ освіти Лозівської міської ради

Видача довідки щодо володіння державною мовою або її розуміння в обсязі достатньому для спілкування.

4. Юридичний відділ апарату виконкому Лозівської міської ради:

Встановлення статусу та видача посвідчення реабілітованого.

5. Відділ містобудування, архітектури та земельних відносин Лозівської міської ради:

з питань будівництва, архітектури та земельних відносин;

6.  Відділ з обліку житла та  управління комунальною власністю Лозівської міської  ради:

з питань приватизації житла; обміну житла; зміни наймача у договорі найму житла; постановці на облік осіб, які потребують поліпшення житлових умов; отримання дозволу на здійснення невід’ємних поліпшень об’єкта оренди.

7.  Управління у справах молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області:

порядок отримання путівок на оздоровлення дітей  пільгових категорій (дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки).

8. Управління Держгеокадастру в Лозівському районі Харківської області:

з питань державної реєстрації земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру, нормативно-грошової оцінки земельної ділянки та інших консультацій з земельних питань.


ГРАФІК

прийому громадян (надання консультацій) спеціалістами відділів та управлінь, органів виконавчої влади в приміщенні Центру надання адміністративних послуг Лозівської міської ради

Найменування органу виконавчої влади

Дні та часи прийому

1.

Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області

щовівторка

з 9:00 до 12:00;

щоп’ятниці

з 13:00 до 16:00

2.

Управління у справах молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області

щопятниці

з 8:00 до 10:00

3.

Управління економіки Лозівської міської ради

щосереди

з 14:00 до 16:00

4.

Відділ освіти Лозівської міської ради

перша та третя середа місяця

з 8:00 до 10:00

5.

Юридичний відділ апарату виконкому Лозівської міської ради

щовівторка

з 15:00 до 17:00

щоп’ятниці

з 15:00 до 17:00

6.

Відділ містобудування, архітектури та земельних відносин Лозівської міської ради

щовівторка

з 8:00 до 12:00;

щочетверга

з 13:00 до 16:00

7.

Відділ з обліку житла та управління комунальною власністю Лозівської міської ради

щовівторка

з 8:30 до 12:00;

щочетверга

з 13:00 до 16:00

8.

Управління Держгеокадастру у Лозівському районі Харківської області

понеділок

з 9:00 до 13:00;

вівторок

13:00 до 17:00

середа

з 9:00 до 13:00;

четвер

з 9:00 до 13:00

п’ятниця

з 9:00 до 13:00;

(для уточнення обраної послуги дивитись затверджений Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради Харківської області)

З ПОВАГОЮ, ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.


03.08.2015 р.

ПРО ВПРОВАДЖЕННЯ ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ УКРАЇНИ

              030815З метою виконання пункту 8 частини 1 статті 4 Закону України «Про адміністративні послуги», яким передбачено реалізацію принципу державної політики у сфері адміністративних послуг – принципу раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг, 16 липня 2015 року Харківською обласною державною адміністрацією, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) та Державним агентством з питань  електронного урядування України на території Харківської області впроваджено надання громадянам та бізнесу нового онлайн-сервісу – надання послуги «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру» через «Публічну кадастрову карту», яка розміщена на офіційному сайті Держгеокадастру   www.land.gov.ua.

         Отримати витяг з Державного земельного кадастру на власну земельну ділянку можна без початкового візиту до спеціаліста та без прив’язки до її місцезнаходження за процедурою онлайн-замовлення. В полі пошуку Публічної кадастрової карти необхідно ввести номер земельної ділянки, після чого за гіперпосиланням «Замовити витяг» ввести запитувані дані та натиснути кнопку «Сформувати запит».

        У систему  інтегрована функція онлайн-оплати послуги через сервіс миттєвих платежів. Вартість послуги з надання витягу становить 53,0грн., що законодавчо закріплено в постанові Кабінету Міністрів України від 01.08.2011 року № 835 «Деякі питання надання Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальними органами адміністративних послуг» Банківська комісія при цьому не стягується.

        Підтвердження про сформовану заявку і повідомлення про готовність документа користувач отримує на свою електронну адресу. Отримати сформований витяг можна за бажанням в найближчому до заявника (вказаному у замовленні) центрі надання адміністративних послуг по всій Україні. Єдиний документ, який при цьому знадобиться, - це посвідчення особи.

Центр надання адміністративнх послуг

Лозівської міської ради


10.06.2015 р.01

ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ!

з 05.05.2015 набрала чинності постанова КМУ від 20.05.2015 № 311 «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки».

zakon2.rada.gov.ua/laws/show/311-2015-%D0%BF

Зазначеною постановою змінено форму декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки та скорочено термін її реєстрації з 10 до 5 робочих днів.

Центр надання адміністративних послуг

Лозівської міської ради

 

ОПРИЛЮДНЕНО ПРОЕКТ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ПЛАТУ (АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР) ЗА ЇХ НАДАННЯ»

Проект Закону України “Про перелік адміністративних послуг та плату (адміністративний збір) за їх надання” розроблено на виконання Закону України “Про адміністративні послуги”, яким встановлено, що перелік адміністративних послуг визначається законом. Актуальність проекту Закону полягає в необхідності унормування питання щодо законодавчого визначення переліку адміністративних послуг, які надаються державними органами та органами місцевого самоврядування, та розмірів плати за їх надання. Проектом Закону пропонується:- Затвердити перелік адміністративних послуг;- Визначити розміри плати за надання адміністративних послуг;- Установити заборону щодо вимагання від суб’єктів господарювання одержання адміністративних послуг, не передбачених законами;- Включити до переліку адміністративних послуг документи дозвільного характеру;- Визнати таким, що втратив чинність, Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»;- Внести зміни до Законів України «Про адміністративні послуги» та «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» Реалізація проекту Закону надасть можливість забезпечити законність, юридичну визначеність та прозорість у системі адміністративних послуг, а також інформування громадськості щодо адміністративних послуг, які надаються державними органами та органами місцевого самоврядування. Електронну версію проекту Закону, пояснювальної записки, аналізу регуляторного впливу розміщено на сайті Мінекономрозвитку (www.me.gov.ua) у розділі “Обговорення проектів документів”

Центр надання адміністративних послуг

Лозівської міської ради

 

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК БЕЗОПЛАТНОГО ОФОРМЛЕННЯ ПРАВ ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ГРОМАДЯН, ЗБУДОВАНЕ ДО 2011 РОКУ 

26 травня 2015 року вступив в дію Наказ Мінрегіону № 79 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт». Порядок передбачає можливість введення в експлуатацію індивідуальних житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, збудованих у період з 1992 до 2011рік, а також нескладних громадських будинків та будівель сільськогосподарського призначення (I і II категорій складності). Приймати в експлуатацію такі об’єкти будуть органи державного архітектурно-будівельного контролю до 31 грудня 2015 року безоплатно. 

Джерело сайт Мінрегіонбуд

Центр надання адміністративних послуг

Лозівської міської ради


02.06.2015 р.

Увага!

В Центрі надання адміністративних послуг

міської ради запроваджено скайп-зв'язок.

Uvaga

В Центрі надання адміністративних послуг міської ради запроваджено скайп-зв'язок. З питань надання адміністративних послуг органів виконавчої влади, які затверджені та надаються через Центр надання адміністративних послуг можна звертатись через програмний сервіс Skype cnap_lmr щовівторка  та щоп’ятниці з 10:00 до 12:00 години.

Центр надання адміністративних

послуг Лозівської міської ради


18.05.2015 р.

ПРО ЗМІНИ У ЗАКОНОДАВСТВІ З ПИТАНЬ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

3 Верховною Радою України прийнято Закон  України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України   щодо спрощення  умов  ведення бізнесу (дерегуляція) від 12.02.2015 року № 191-VIII,  який набрав чинності 5 квітня 2015 року.

Окремі пункти цього закону щодо внесення змін до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та внесення змін до Закону України «Про адміністративні послуги» набирають чинності через шість місяців з дня опублікування – 04.10.2015 року.

Згідно з положеннями закону спрощується процедура відкриття і ведення господарської діяльності, скорочуються дозвільні і погоджувальні процедури. Законом розширено коло суб’єктів, яким надано повноваження з прийому та видачі документів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та реєстрації бізнесу. Відтепер на законодавчому рівні закріплена можливість здійснення цих повноважень посадовими особами органів місцевого самоврядування, адміністраторами центрів надання адміністративних послуг, нотаріусами.

Центр надання адміністративних послуг

Лозівської міської ради 


18.05.2015 р. 

Міністерством юстиції запроваджено електронний он-лайн сервіс

                  2 З метою покращення умов отримання адміністративних послуг для громадян і бізнесу Міністерством юстиції запроваджено електронний он-лайн сервіс для реєстрації бізнесу, а також отримання витягів, виписок і довідок на сайті Міністерства юстиції України (Реєстраційний портал). Отримати необхідні документи можно за пошуковими критеріями та  без електронного цифрового підпису.

Центр надання адміністративних послуг

Лозівської міської ради


18.05.2015 р.

ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ РОБОТИ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ МІСЬКОЇ РАДИ

1

З метою належного виконання Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2015 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція) від 12.02.2015 року №191-VIII та своєчасного запровадження Центром надання адміністративних послуг міської ради послуг Міністерства юстиції у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно з 12 травня  по 12 червня 2015 року проводяться навчальні заходи для адміністраторів Центру на базі Реєстраційної служби Лозівського міськрайонного управління юстиції Харківської області згідно затвердженого графіку.

Начальник відділу

«Центр надання адміністративних послуг»

міської  ради                                                                                     О.В.Степанова


01.04.2015 р.

Інформуємо про внесення змін до переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради

 23 березня 2015 року рішенням виконавчого комітету Лозівської міської ради №181 затверджено у новій редакції перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» міської ради.

З переліку адміністративних послуг, затвердженого рішенням міської ради 17.09.2014 року №1233 вилучено послуги Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради:

- Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім`ї;

- Поновлення посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім`ї;

- Подовження строку дії посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім`ї у зв`язку з народженням дитини;

- Продовження строку дії посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім`ї у зв`язку з навчанням дитини з даної сім`ї за денною формою навчання,

а також послуги Служби у справах дітей Лозівської міської ради:

- Надання дозволу на вчинення правочину стосовно майна, право власності на яке або користування яким має дитина;

- Встановлення способів участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто мешкає окремо від неї;

- Надання дозволу на зміну прізвища дитини.

           Для отримання вищезазначених послуг тепер необхідно звертатись безпосередньо до суб’єктів надання адміністративних послуг.

          Перелік адміністративних послуг доповнено послугами відділу з обліку житла та управління комунальною власністю міської ради; відділу містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради; управління економіки міської ради та  управління житлово-комунального господарства та будівництва міської ради.

         З більш детальною інформацією щодо переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради можна ознайомитись в розділі «Центр надання адміністративних послуг» офіційного сайту Лозівської міської ради та безпосередньо в Центрі надання адміністративних послуг за адресою: м.Лозова, вул. Комінтерну, 2.


 

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
ВГОРУ