-3°C

Погода у Лозовій

Хмарно

Вологість: 90%

Вітер: 22.53 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

ЦНАП 6


ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ - це структурний підрозділ Лозівської міської ради, створений 12 липня 2013 року за рішенням сесії міської ради №959, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Відкриття Центру надання адміністративних послуг – це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам, фізичним особам-підприємцям та юридичним особам, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, надання інформаційної, консультаційної та практичної допомоги в отриманні адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру для здійснення господарської діяльності, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріоритетних завдань виконавчого комітету Лозівської міської ради.

 

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ

  • ● Верховенство права
  • ● Рівність перед законом
  • ● Відкритість та прозорість
  • ● Орієнтація на суб’єкта звернення
  • ● Доступність та зручність
  • ● Оптимізація процедурних дій
  • ● Оперативність та своєчасність
  • ● Організаційна єдність
  • ● Професійність
  • ● Неупередженість та справедливість
  • ● Вічливе ставлення до кожного відвідувача

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ 

  • ● створення доступних та зручних умов для отримання суб’єктами звернень адміністративних послуг;
  • ● спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
  • ● забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
  • ● запобігання корупції, ліквідація посередницьких послуг при наданні адміністративних послуг;
  • ● організаційне забезпечення надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  • ● поліпшення якості обслуговування відвідувачів.

 

ОСНОВНІ СТАНДАРТИ ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

  • ● привітність;
  • ● компетентність;
  • ● індивідуальний підхід;
  • ● коректна поведінка в нестандартних ситуаціях;
  • ● акуратність і точність при обслуговуванні.

 

ПОРЯДОК НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

 

ПРОЦЕДУРА ЗВЕРНЕННЯ ЗАЯВНИКА

 

МОНІТОРИНГ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ПЕРІОД З 01.01.2017 по 30.09.2017

 

МОНІТОРИНГ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ПЕРІОД З 01.10.2013 по 30.12.2016

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
ВГОРУ