Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

987

Зустріч відбулася 12 лютого, під час робочої поїздки до Харківської обласної державної адміністрації. Очільнику області мер виклав складну ситуацію на Панютинському вагоноремонтному заводі, яка виникла через відсутність державних замовлень. Це призвело до спаду виробництва, простою підприємства та втрати досвідчених працівників. Невтручання у ситуацію може призвести до повної зупинки заводу, наголосив мер.

 

Міський голова просив Олексія Кучера посприяти вирішенню цього питання на державному рівні. Від роботи заводу залежить наповнюваність міського бюджету, соціально-економічний розвиток ОТГ й забезпечення робочими місцями жителів громади.

Олексій Кучер запевнив, що ситуацію візьме під контроль, розуміє важливість розвитку такого потужного підприємства для Лозової. Обласний керівник відвідає Панютинський вагоноремонтний завод та особисто поспілкується з трудовим колективом.

Під час зустрічі очільник області та мер міста дійшли згоди, що для налагодження роботи підприємства необхідно відновити на посаді колишнього директора Анофрієва Андрія Дальвиновича, повернути заводу статус юридичної особи, що дасть можливість самостійно вирішувати фінансові питання стосовно виробництва. Окрім того, план з ремонту та будівництва вагонів підкріпити належним фінансуванням, у межах 30-40 мільйонів гривень у місяць. Ці пропозиції висуватимуть керівництву Укрзалізниці.

Сьогодні, 13 лютого, про результати своєї зустрічі міський голова Сергій Зеленський поінформував керівництво заводу та профспілкову організацію.

В.о. директора ПВРЗ Геннадій Олексенко, говорить, що вжиття таких заходів незаперечно вплине на стабілізацію роботи підприємства.

- Наразі ситуація на заводі невтішна, -говорить Геннадій Олексенко. - З січня минулого року наказом по заводу частково працівники виведені на простій. Це тягне за собою скорочення фонду оплати праці. У період простою працівникам не нараховується прогресивна заробітна плата, не враховується пільговий стаж за роботу у важких умовах. У першу чергу ми повинні отримати від Укрзалізниці план та фінансування на його виконання – живі кошти на закупівлю матеріалів. І робота налагодиться.

Довідкова інформація: У 2017 році Філією ПВРЗ відремонтовано та побудовано 2675 вагонів, у 2018 - 2270, у 2019 - 1496. Спад виробництва призвів до масового звільнення працівників. Упродовж 2019 року з підприємства звільнився 291 працівник, це переважно – верстатники, електрозварники та газорізальники. За півтора місяця цього року вже звільнилося 17 чоловік. У 2017 році на заводі працювало – 2025 працівників, 2018 - 1950, 2019 – 1706, у 2020 кількість працюючих знизилася до 1628.

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ