Важливе повідомлення

Бегущая строка

Шановні відвідувачі сайту! Інформуємо Вас, що сайт Лозівської міської ради перейшов на нову платформу за адресою: https://lozovagromada.gov.ua/

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

P1890543

Обговорити якість перевезень у місті та виконання умов конкурсу, які висувають депутати до рухомого складу, зокрема його пасажиромісткості, у мерію запросили перевізників, які здійснюють основні маршрути по місту та Панютиному. Зустріч відбулася 10 лютого.

  • - Головне для мене якісні й комфортні перевезення населення. Який перевізник їх забезпечить, не має значення, - зауважив міський голова Сергій Зеленський. На сьогодні умови перевезення покращилися, - відзначив мер. – Покращився санітарний стан, виведено на маршрути новий транспорт з більшою пасажиромісткістю, та умови, які висувалися перевізникам на останньому конкурсі не виконані.

Мер додав, що у місті немає конкуренції місцевим перевізникам, тому міською владою вивчається можливість введення комунального транспорту.

Останній конкурс на визначення перевізника проводився у 2017 році. Переможцем на основних маршрутах міста було визначено ПП «Лозівське Грузопасажирське АТП» з яким укладено угоду на перевезення терміном на один рік. Згідно угоди, перевізник зобов’язався виконати подану ним інвестиційну програму – упродовж року виставити на маршрути рухомий склад з пасажиромісткістю 25 місць і більше. Такі вимоги внесли депутати міської ради до умов конкурсу, своїм рішенням. Перевізник не виконав інвестпрограму, тому з 2018 року, кожні три місяця, з ним укладаються тимчасові договори на перевезення населення Лозової.

Під час наради спеціалісти міськвиконкому запевнили, наступний конкурс на визначення перевізників у Лозовій, проведуть з дотриманням усіх вимог та законів.

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ