21°C

Погода у Лозовій

Переважно хмарно

Вологість: 27%

Вітер: 22.53 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

 

Внесено зміни до графіку роботи Центру обслуговування платників Лозівської ОДПІ
Час прийому відвідувачів у ЦОП (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг) – щоденно у робочі дні з 9:00 до 18:00 та у суботу – з 9:00 до 16:00.
Водночас, у понеділок та середу робочий день Центру подовжено до 20:00.

Місцеві бюджети Лозівщини отримали 103,1 млн. грн.
В тому числі по місту надходження становлять 77 млн.грн., по Лозівському району – 26,1 млн.грн. Це на 3,7 млн. грн.більше ніж за дев’ять місяців минулого року по м. Лозова, та на 4,2 млн.грн – по Лозівському району.
Найбільші темпи зростання проти 2012 року зафіксовано по сплаті єдиного податку, (134 %) та податку з доходів фізичних осіб (107%)

Податкова соціальна пільга для родин що мають неповнолітніх дітей
Платник податку, який має двоє чи більше дітей віком до 18 років, для отримання податкової соціальної пільги надає працедавцю заяву а також:
- копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства при усиновленні дітей;
- копію рішення органу опіки і піклування про встановлення опіки чи піклування (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник).
Відомості про те, що чоловік (дружина) такого платника податку при одержанні податкової соціальної пільги за місцем роботи не користується правом на збільшення розміру доходу кратно кількості дітей відображаються у заяві.
При цьому, окремої форми заяви або довідки - підтвердження того, що чоловік або дружина не користується правом на збільшення розміру доходу кратно кількості дітей нормами ПКУ та іншими нормативно-правовими актами не передбачено.

На рахунки Міндоходів вже надійшло майже 15 млн. грн. єдиного соціального внеску
Платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за три тижні жовтня перерахували на рахунки Міндоходів, відкриті Лозівською ОДПІ в головних управліннях Держказначейства, 14,6 млн. гривень.
За цей період платники подали 1513звітів про нараховані суми внеску, з них в електронному вигляді майже 65% .
Працівники Лозівської ОДПІ доклали максимум зусиль або процес передачі функцій з адміністрування єдиного внеску відбувався без жодних незручностей для платників податків.
Створені умови для того, щоб якомога більше платників скористалися можливістю направити звіти за допомогою інтернету.
Дистанційне звітування сьогодні досить популярне серед платників податків, адже економить час та кошти, витрачені на подання звітності. Для електронного звітування платникам потрібно лише отримати у Центрі Акредитації ключів, що працює при податковій інспекції безкоштовний електронний ключ та завантажити відповідне програмне забезпечення,
У випадку виникнення будь-яких запитань з адміністрування єдиного соціального внеску платники податків можуть звернутися до Центрів обслуговування платників або за телефоном 7-03-99.

Міндоходів роз’яснює як працює система відшкодування ПДВ казначейськими векселями
У Міністерстві доходів і зборів нагадують, що бюджетне відшкодування у вигляді казначейських фінансових векселів платники отримуватимуть за принципом добровільності. Платники зможуть обирати для себе найоптимальніший варіант повернення коштів – або грошима, або векселями.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року №683, якою визначено порядок випуску, обігу, погашення та стягнення векселів, для отримання бюджетної компенсації векселями платнику достатньо написати заяву до органу доходів і зборів, однак при цьому сума відшкодування повинна становити не менше 500 тис. гривень.
Водночас, претендувати на отримання казначейських векселів не можуть ті платники, проти яких порушено кримінальне провадження за ухилення від сплати податку або проводиться адміністративне оскарження.
Автоматичне бюджетне відшкодування як і зараз здійснюватиметься грошовими коштами.
У Міндоходів наголошують, що відшкодування ПДВ казначейськими векселями буде здійснюватися після затвердження кабінетом Міністрів України граничної суми відшкодування. Після опублікування цієї постанови, Міністерством буде сформовано реєстр платників, яким протягом 5 робочих днів ПДВ буде відшкодовано казначейським векселем.
З огляду на це фахівці Міндоходів закликають платників вчасно подати заяви про обрання такого способу відшкодування до органів доходів і зборів, на обліку в яких вони знаходяться.
Нагадаємо, що згідно з проведеною Міндоходів інвентаризацією заявлених до відшкодування сум податку на додану вартість фінансовими казначейськими векселями можу бути відшкодовано 12 млрд. гривень.

Чи оподатковується матеріальна допомога на поховання?
Відповідно положень Податкового кодексу України, до складу загального місячного оподатковуваного доходу не включаються кошти або вартість майна (послуг), що надають як допомога на поховання роботодавцем родичам померлого працівника за його останнім місцем роботи ( у тому числі перед виходом на пенсію) у розмірі, що не перевищує подвійний розмір суми, визначеної в абзаці першому пп. 169.4.1 ст. 169 кодексу ( у 2013 році – 3220 грн.).
Якщо розмір допомоги перевищує зазначений розмір, то податок нараховується на суму такого перевищення.

Працедавцем сплачено кошти на лікування працівника, чи утримувати податок на доходи фізичних осіб?
Згідно положень Податкового кодексу не оподатковується цільова благодійна допомога, що сплачена юридичними чи фізичними особами у будь-якій сумі на рахунки закладів охорони здоров’я сплати за лікування працівника або члена його сім’ї першого ступеня споріднення у розмірах, що не перекриваються виплатами з фонду загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування, крім витратна косметичне лікування або косметичну хірургію, водолікування та геліотерапію, не пов’язані з хронічними захворюваннями, лікування та протезування зубів з використанням дорогоцінних металів, гальванопластики та порцеляни, аборти (крім абортів, які проводяться за медичними показаннями, або якщо вагітність стала наслідком зґвалтування), операції з переміни статі; лікування венеричних захворювань (крім СНІДу та венеричних захворювань, причиною яких стало нестатеве зараження або зґвалтування), лікування тютюнової чи алкогольної залежності; придбання ліків, медичних засобів та пристосувань, які не включені до переліку життєво необхідних, затвердженого Кабінетом Міністрів України («а» п.п.170.7.4, ст.170 ПКУ).

Фізособи зможуть користуватися цифровим підписом від Міндоходів до 3 років
За ініціативою Міністерства доходів і зборів України термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться від 1 до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.
Такі новації сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Адже наявність цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися он-лайновими сервісами Міндоходів, зокрема, можливістю подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді. Крім того, „електронкою” також можна надсилати і звітність з єдиного соціального внеску.
Загалом, з початку року акредитованими Центрами сертифікації Міндоходів видано 671 тис. безкоштовних електронних ключів. Як і раніше у лідерах серед клієнтів центру – фізичні особи. Послугами центру скористалися 356 тис. таких абонентів, які отримали 414 тис. ключів. Юридичних осіб зареєструвалося 99,6 тис. осіб, вони отримали майже 257 тис. ключів.
Ознайомитися з проектом постанови „Про внесення змін до Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року №903” можна на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/116028.html.
Зауваження та пропозиції до проекту протягом одного місяця приймаються за адресами: поштовою – 04655, м. Київ – 53, Львівська площа, 8, Міністерство доходів і зборів України, Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів, електронною – www.minrd.gov.uaа також за адресою Державної служби України з питань регуляторної політики та підприємництва: поштовою – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11 й електронною – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Офіційна позиція Міндоходів щодо ситуації навколо
ПАТ «Харківський тракторний завод ім. С. Орджонікідзе»
З огляду на широкий розголос у ЗМІ інформації щодо ситуації навколо ПАТ „Харківський тракторний завод ім. С.Орджонікідзе”, Міністерство доходів і зборів офіційно заявляє, що оформлення імпортних товарів за митними деклараціями підприємства призупинено до надання додаткових документів на підтвердження заявленої митної вартості.
Розуміючи, що ситуація відображається на операційній діяльності підприємства, Міністерство готове оперативно провести всі митні процедури щодо ввезених ПАТ „ХТЗ” за умови виконання ПАТ всіх законних вимог працівників Харківської митниці Міндоходів.
Зокрема, повідомляємо, що для оформлення імпортних товарів з 9 по 17 жовтня поточного року до Харківської митниці Міндоходів надійшло 9 митних декларацій від ПАТ «Харківський тракторний завод ім. С. Орджонікідзе».
Згідно з наданими деклараціями, митному оформленню підлягали запчастини та комплектуючі до тракторів, двигуни, емалі та розчинники. Країнами походження вказаного товару зазначалися Росія (65 %), Китай (30%) та Італія (5%).
Водночас ціна на комплектуючі деталі, заявлена ПАТ „ХТЗ”, істотно відрізнялася від ціни, за якою ідентичні деталі ввозилися в Україну на адреси інших осіб, непов’язаних з російським постачальником. З огляду на це харківськими митниками Міндоходів відповідно до ст. 53 Митного кодексу України запропоновано підприємству надати додаткові документи на підтвердження заявленої митної вартості.
Згідно з положеннями Кодексу декларант має право надати такі документи протягом 10 календарних днів.
Якщо ПАТ «ХТЗ» протягом зазначеного часу надасть документи, які підтвердять у відповідності до Митного кодексу України відсутність впливу взаємозв’язку покупця та продавця товарів на їх ціну, митне оформлення товарів буде здійснено за заявленою ПАТ «ХТЗ» митною вартістю. На сьогодні жодного підтверджуючого документу підприємством не надано.
Водночас виникли і певні питання щодо класифікації товарів, які ввезені у жовтні на адресу ПАТ „ХТЗ”, а правильність визначення коду товарів безпосередньо впливає на сплату митних платежів.
Так, відповідно до Митного кодексу України, емалі та розчинники були направлені до митної лабораторії для вивчення їх фізико-хімічного складу, який впливає на класифікацію товарів та сплату митних платежів.

Як підприємцю зафіксувати у власній трудовій книжці період здійснення підприємницької діяльності?
Згідно ст. 48 КЗоТ трудові книжки ведуться на працівників, що працюють на підприємствах, в установах, організаціях або у фізичної особи. Оскільки при здійсненні підприємницької діяльності приватний підприємець ні з ким не перебуває в трудових правовідносинах, трудова книжка на нього не ведеться. Відповідно, будь-які записи про підприємницьку діяльність, внесені до трудової книжки приватного підприємця, є недійсними.
У той же час статус фізичної особи - підприємця та факт ведення ним підприємницької діяльності не позбавляють таку фізичну особу права на укладення трудового договору з роботодавцем. У цьому випадку фізична особа має право укласти трудовий договір з внесенням відповідного запису до трудової книжки (це буде його основним місцем роботи), яка заповнюється в загальному порядку.
Період заняття підприємницькою діяльністю включається до трудового стажу.

За надану послугу отримано часткову оплату, як єдиннику визначити базу оподаткування?
Фізична особа - підприємець сплачує єдиний податок за ставкою 5%. У звітному кварталі підписано акти про приймання робіт, які частково оплачені замовником. Чи є базою оподаткування єдиним податком неоплачені роботи?
Відповідно до ст. 292 Податкового кодексу доходом суб’єкта господарювання що використовує спрощену систему оподаткування, вважається виручка, фактично отримана на розрахунковий рахунок або готівкою.
Тобто, до бази оподаткування єдиним податком повинна була бути включена сума авансу у періоді його отримання. Сума, оплати що залишилася включається до бази оподаткування того кварталу, в якому вона буде отримана.

Готівку у РРО залишено на наступний день, чи є це порушенням?
Порядок реєстрації та застосування касових апаратів передбачає, що операції з внесення чи видачі готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватись через РРО з використанням операцій «службове внесення» та «службова видача», якщо таке внесення чи видача не пов’язані з проведенням розрахункових операцій.
Операція «службове внесення» використовується також для реєстрації суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання Z-звіту. Підтвердженням того, що відповідну суму внесено до РРО як розмінну монету, є Z-звіт, у якому відображається інформація про операцію «службове внесення».
Таким чином, якщо готівкову виручку з попереднього дня, що зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, не буде зареєстровано (внесено) через РРО з використанням операції «службове внесення», це призведе до виникнення невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, зазначеній у денному звіті РРО.
Згідно з пунктом 1 статті 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), у разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, зазначеній у денному звіті (при використанні розрахункової книжки — загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня), застосовуються фінансові санкції у розмірі:
1 гривня — за порушення, вчинене вперше;
100% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг) — за порушення, вчинене вдруге;
500% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг) — за кожне наступне порушення.

Платники хочуть почути звіт Міндоходів про вирішення системних проблем
Платники податків вимагають від Міністерства доходів і зборів у публічному звіті відомства оприлюднити дані про вирішення системних проблем у роботі міністерства.
Нагадаємо, протягом двох тижнів громадяни на офіційному веб-порталі відомства та на сторінках у соціальних мережах Facebook та «Вконтакте» мали можливість висловити свої побажання щодо змісту першого публічного звіту Міндоходів. Документ готується на доручення Міністра доходів і зборів Олександра Клименка, який обіцяв зробити щорічне відкрите звітування постійною практикою.
Крім того, багато учасників обговорення цікавляться статистикою позапланових перевірок та бажають почути інформацію про кількість працівників міністерства, зміни чисельності колективу протягом року.
Фахівці відомства пообіцяли, що всі пропозиції та зауваження від платників будуть враховані при підготовці публічного звіту.
Нагадаємо, наприкінці вересня Міндоходів оголосило про підготовку публічного звіту про результати своєї діяльності за підсумками 2013 року. Звіт буде розроблено у рамках виконання п’ятирічної Стратегії розвитку Міністерства доходів і зборів України, якою визначено сім основних напрямів роботи відомства. Це, зокрема, розвиток партнерських відносин з громадянами та бізнесом; надання високоякісних сервісів, впровадження нових електронних сервісів та вдосконалення існуючих послуг; сприяння розвитку міжнародної торгівлі, впровадження найкращих практик у світі митного регулювання; впровадження ефективних методів протидії корупції тощо.

Міндоходів до 30 листопада анулює реєстрацію моделей касових апаратів, що не входять в оновлений Держреєстр РРО
З 1 жовтня 2013 року з Державного реєстру вилучено моделі РРО, що не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів Міндоходів в електронному вигляді згідно з вимогами, затвердженими наказом Мінфіну України від 08.10.2012 р. № 1057.
Реєстрація касових апаратів, моделі яких не входять в оновлений Держреєстру РРО, до 30 листопада 2013 року буде скасовано. Всі суб'єкти господарської діяльності, у яких касова техніка не відповідає новим вимогам, отримають відповідні повідомлення до 1 листопада поточного року.
Отже, суб'єкти господарювання до отримання відповідного попередження від органу Міндоходів і протягом місяця після його одержання будуть мати можливість використовувати при проведенні розрахункових операцій наявну касову техніку та здійснити заходи щодо її доопрацювання з метою виконання норм чинного законодавства.

Як заповнити платіжне доручення на сплату єдиного соціальноговнеску
Правила заповнення поля "Призначення платежу" платіжних доручень при сплаті платежів до бюджету регламентуються Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, затвердженого наказом Мінфіну від 07.07.2012 р. за № 817.
На сьогоднішній день розроблено проект наказу Міндоходів і Мінфіну «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного соціального внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надмірно зарахованих коштів», яким буде скасовано Порядок № 817 і введена нова форма кодування поля "Призначення платежу" при сплаті платежів до бюджету, згідно якої при сплаті єдиного внеску полі "Призначення платежу" буде заповнюватися наступним чином.

*;101;01234567;єдиний соціальний внесок за вересень;;;
де 01234567- код за ЄДРПОУ платникаєдиного внеску .
Звертаємо увагу, що рахунки мають різні символи при сплаті платежів до бюджету в залежності від категорії платника, які повторюються у номерів рахунку по сплаті ЄСВ.
Як приклад, наводимо таблицю рахунків та символів по єдиному внеску по ЛОЗІВСЬКОМУ РАЙОНУ

Номер рахунку
символ
платежу
Назва рахунку
37194201002019
201
Єдиний внесок, нарахований роботодавцямина суми: заробітної плати (36,76% - 49,7%; 36,3%, 45,96%, 33,2%, 8,41%, 5,3%, 5,5%, 3,6%, 2,85%, 6,1%); винагороди за договорами ЦПХ (34,7%; 33,2%; 2,6%); допомоги по тимчасовій непрацездатності (33,2%; 2%).
37193202002019
202
Єдиний внесок, нарахований на суми грошового забезпечення військовослужбовців (34,7%, 2,6%).
37192203002019
203
Єдиний внесок, нарахований на суми грошового забезпечення батьків - вихователів та добровільна участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхуванні (33,2%).
37191204002019
204
Для фізичних осіб - підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність (34,7%).
37190205002019
205
Для фізичних осіб - підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (36,6%).
37199206002019
206
Для фізичних осіб - підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (36,21%).
37198207002019
207
Для фізичних осіб - підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (38,11%).
37190208002027
37197208002019
208
Добровільна участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (1,5%).
37196209002019
209
Добровільна участьу системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (1,9%).
37196210002019
210
Добровільна участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві (1,51%)
Таким чином, наприклад, при сплаті єдиного внескупідприємством, або підприємцем за найманих працівників, нарахованого на заробітну плату таких працівників, по м. Лозова необхідно використовувати рахунок37194201002019, а фізичні особи - підприємці, у т. ч. ті, які обрали спрощену систему оподаткування без найманих осіб(34,7 %), сплачують єдиний внесок на рахунок 37191204002019.

Як будуть проводитись перевірки самозайнятих осіб?
Затверджені Методичні рекомендації по проведенню документальних перевірок самозайнятих осіб
Дані методичні рекомендації використовуються посадовими особами контролюючих органів при здійсненні заходів контролю щодо:
- своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів;
- правильності нарахування, обчислення та сплати ЄСВ;
- дотримання законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками;
- вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи Міндоходів.

Такими заходами можуть бути планові/позапланові виїзні/невиїзні перевірки, рішення про яких оформлюється наказом органу Міндоходів.
Документальна планова перевірка здійснюється у відповідності з планом-графіком, у який включаються самозайняті особи, які мають ризик щодо несплати податків, зборів, ЄСВ, невиконання іншого законодавства.
При цьому, при виборі об'єкта перевірки особлива увага приділяється інформації про відносини самозайнятої особи з контрагентами, зокрема доризикових операцій належать операції надання поворотної фіндопомоги, комісії, отримання нематеріальних послуг фінансових і товарних кредитів іт.д.
Наказ Міндоходів від 03.10.13 р. № 526 набув чинності з дня підписання.

Для платників єдиного податку I та II групи останній день сплати авансових внесків припадає на 18 жовтня 2013 року
Фізичні особи-підприємці - платники єдиного податку І і ІІгруп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.
Враховуючи, що в жовтні двадцяте число припадає на неділю, а Податковим кодексом не передбачено перенесення строку сплати на перший робочий день після вихідних, то останній день сплати авансових внесків для платників єдиного податку І та ІІгрупи – 18 жовтня 2013 року.
Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.
Фізичні особи–підприємці - платники єдиного податку ІІІта Vгруп сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал. Податкові декларації подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.
Граничним терміном подання податкової декларації за ІІІ квартал 2013 року є 11 листопада2013 року, а останнім днем сплати єдиного податку фізичними особами–підприємцями - платниками єдиного податку ІІІта Vгруп є 19 листопада 2013 року.
Сплата єдиного податку фізичними особами–підприємцями – платниками єдиного податку здійснюється за місцем їх податкової адреси.

 

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
ВГОРУ