30°C

Погода у Лозовій

Хмарно

Вологість: 21%

Вітер: 11.27 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

Паспорт бюджетної програми 0813242 на 2018 рік.

 

Бюджетний запит на 2018 – 2020 роки індивідуальний, Форма 2017-2.

 

Паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

 

Кошториси на 2018 рік

 

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018р.

 

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік

 

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року

 

Паспорти бюджетних програм на 2018 рік

 

ПАСПОРТ бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

 

Поштова адреса: 64606, Харківська область, м.Лозова, м-н 4, буд.73

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Website: lozovasoc.inf.ua

Телефон:5-18-02
Факс: 5-18-02


Телефони «гарячої лінії»:

- з питань призначення та виплати державних соціальних допомог - 5-13-55;

- з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб - 5-16-50.

 

Режим роботи управління

Понеділок – п’ятниця: з 8.00 до 17.00,

Перерва: з 12.00 до 13.00.

 

Режим роботи відділу соціальних допомог

Понеділок – п’ятниця: з 7.00 до 18.00,

Субота - з 8.00 до 12.00, без перерви.

 

   Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області (далі управління) є структурним підрозділом міської ради, що утворюється рішенням міської ради і  в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечує виконання покладених на цей підрозділ завдань, є підзвітним і підконтрольним Лозівській міській раді Харківської області, підпорядковується Лозівському міському голові, а з питань здійснення делегованих повноважень – підконтрольне Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації.

   Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, а також Положенням про управління праці та соціального захисту населення.

   Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом міської ради, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

   Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ:

   Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території міста Лозова у сфері соціального захисту населення, що включає:

  1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань; організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями.
  2.    Забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім'ї, попередження насильства в сім’ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері.
  3.    Призначення та виплату всіх видів державних соціальних допомог, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
  4.    Забезпечення реалізації державної  політики у сфері соціального захисту інвалідів та громадян, які згідно з чинним законодавством  мають право на пільги та компенсації, потребують  соціальної підтримки з боку держави. 
  5.    Організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та організація надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб.
  6.    Розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання/ перебування.
  7.    Забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури.
  8.    Забезпечення реалізації державної політики щодо соціального захисту внутрішньо переміщених осіб.
  9.    Здійснення контролю за цільовим використанням коштів державного бюджету, спрямованих на виплату усіх видів державних соціальних допомог.
  10.    Організація роботи щодо обробки персональних даних працівників управління та фізичних осіб, занесених до баз даних управління. Розробка і здійснення заходів щодо захисту від незаконної обробки та незаконного доступу до них.
  11.    Здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України, проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи.

 

ПОЛОЖЕННЯ про управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області

 

СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ

Начальник управління - Кіпкало Вікторія Вікторівна, т. 5-18-02

Прийомні дні: щопонеділка  з 13.00 до 16.00.

 

Перший заступник начальника управління - Сазонова Ірина Федорівна,          т. 5-18-04

Прийомні дні: щосереди   з 13.00 до 16.00

 

  1. 1. Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин

Начальник відділу – Петриченко Наталія Петрівна, т. 5-16-24.

 

Основними завданнями відділу є:

  1. 1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення, у тому числі соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню із Збройних сил України.
  2. 2. Удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців.
  3. 3. Нагляд за додержанням вимог законодаства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.
  4. 4. Розгляд звернень громадян.
  1. 2. Відділ соціальних допомог

Заступник начальника управління - начальник відділу – Жинова Олена Миколаївна,т. 5-16-45.

Основними завданнями відділу є:

  1. 1. Забезпечення соціального захисту малозабезпечених громадян шляхом надання житлових субсидій та всіх видів соціальних допомог, яких вони потребують.
  2. 2. Організація прийому громадян, які звертаються за призначенням всіх видів соціальних допомог, здійснення реєстрації заяв та документів на їх призначення, обробка заяв та прийняття рішення про призначення соціальних допомог.
  3. Здійснення контролю за термінами призначення соціальних допомог.
    4. Ведення роз`яснювальної роботи про призначення житлових субсидій та інших видів соціальних допомог серед населення.
  4. Сприяння громадянам в одержанні необхідних документів, які потрібні для призначення соціальних допомог, шляхом їх запитів.
  5. Розгляд звернень громадян.
  1. 3. Відділ виплати соціальних допомог

Начальник відділу - Суслова Катерина Львівна, т. 5-16-48.

Основними завданнями відділу є:

  1. 1. Забезпечення соціального захисту малозабезпечених громадян шляхом виплати всіх видів соціальних допомог, пільг, субсидій, компенсацій та інших виплат.
  2. 2. Організація прийому громадян, які звертаються з питаннями виплати всіх видів соціальних допомог, здійснення реєстрації особових рахунків згідно з рішеннями про призначення соціальних допомог, субсидій, пільг та компенсацій.
  3. 3. Здійснення контролю за термінами виплати соціальних допомог.
  4. 4. Ведення роз`яснювальної роботи з питань виплати соціальних допомог, субсидій, пільг та інших виплат серед населення.
  5. 5. Розгляд звернень громадян.
  1. 4. Відділ бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення

Заступник начальника управління - начальник відділу - Неруш Неля Володимирівна,т.5-16-49.

Основними завданнями відділу є:

  1. 1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово – господарської діяльності управління та складання звітності.
  2. 2. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними ( нематеріальними) ресурсами.

3. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.

4. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових матеріальних (нематеріальних ) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

5 .Організація роботи щодо обробки персональних даних працівників управління в базі персональних даних «Бухгалтерський облік» та їх захисту від незаконної обробки та незаконного доступу до них.

  1. 5. Відділ ІТ-підтримки

Начальник відділу - Янушев Ілля Валерійович, т.5-16-48.

Основними завданнями відділу є:

  1. 1. Забезпечення належного функціонування програмних комплексів, комп’ютерного обладнання і локальної обчислювальної мережі, що використовуються в роботі управління.
  2. 2. Забезпечення автоматизації документообігу у відділах управління за допомогою програмних та апаратних засобів. 
  3. 3. Забезпечення безпеки персональних даних фізичних осіб при їх обробці в інформаційній системі управління.
  1. 6. Відділ у справах інвалідів та громадян, які мають право на пільги

Начальник відділу - Михайлишина Марина Володимирівна, т. 5-16-37.

Основними завданнями відділу є:

  1. 1. Забезпечення реалізації на території міста Лозова державної  політики у сфері соціального захисту інвалідів та громадян, які згідно з чинним законодавством  мають право на пільги та компенсації, потребують  соціальної підтримки з боку держави. 
  2. 2. Здійснення прийому громадян з питань надання пільг на житлово-комунальні послуги, послуги зв’язку, транспорту, твердого палива та скрапленого газу.
  3. 3. Забезпечення соціального захисту інвалідів, малозабезпечених громадян, ветеранів війни шляхом надання матеріальної допомоги, компенсацій, санаторно-курортного лікування.
  4. 4. Забезпечення видачі інвалідам направлень на отримання протезно-ортопедичних виробів та технічних засобів реабілітації.
  5. 5. Організація роботи щодо обробки персональних даних  в базах персональних даних ПК „ЄДАРП”, ПК «ЦБІ», Реєстр «Санаторно-курортне лікування», їх захисту від незаконної обробки та незаконного доступу до них.
  6. 6. Ведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань соціального захисту населення.
  7. 7. Розгляд звернень громадян.

 

  1. 7. Відділ координації соціальної роботи

Начальник відділу – Карпенко Тетяна Володимирівна, т. 5-16-50.

Основними завданнями відділу є:

1. Спрямування та координація діяльності територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради (далі - терцентр) та Лозівського Центру  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі – ЦСССМ).

2. Підготовка та подання на затвердження ради Програм щодо соціального спрямування.

3. Вирішення питань про влаштування інвалідів, громадян похилого віку до будинків-інтернатів.

4. Ведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань надання соціальних послуг населенню.

5. Розроблення та організація виконання комплексних програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми.

6. Проведення інформаційно- просвітницької роботи з особами, які постаждали від насилля,  торгівлі людьми та  забезпечення гендерної рівності.

7.  Розгляд звернень громадян.

  1. 8. Відділ з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу – Демедчук Ольга Олександрівна, т. 5-16-55.

Основними завданнями відділу є:

  1. 1. Забезпечення соціального захисту громадян, які згідно з Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" мають право на пільги.
  2. 2. Забезпечення своєчасності розрахунків компенсаційних виплат та пільг постраждалим особам.
  3. 3. Здійснення контролю за цільовим використанням коштів, передбачених на надання компенсацій ті пільг передбачених законодавством.
  4. 4. Здійснення розподілу та оформлення санаторно-курортних путівок.
  5. 5. Організація роботи робочої групи з визначення статусу осіб, які постраждали від Чорнобильської катастрофи.
  6. 6. Оформлення та видача посвідчень.
  7. 7. Розгляд звернень громадян.

 

  1. 9. Відділ державних соціальних інспекторів

Начальник відділу – головний державний соціальний інспектор - Черкас Яніна Володимирівна, т.5-19-55.

Основними завданнями відділу є:

  1. 1. Здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям, яка призначається з урахуванням доходу сім’ї, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги.
  1. 2. Здійснення контролю за цільовим використанням коштів державного бюджету, спрямованих на виплату усіх державних соціальних допомог.
  1. 3. Здійснення контролю за призначенням (відновленням) виплати внутрішньо переміщеним особам пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, пільг за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.
  2. 4. Розгляд звернень громадян.

 

10. Відділ юридичної та кадрової роботи

Начальник відділу, т.5-16-32.

Основними завданнями відділу є:

  1. 1. Правовий супровід діяльності управління. 
  2. 2. Представлення інтересів управління в судах України всіх інстанцій.
  3. 3. Реалізація державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування.
  4. 4. Документальне оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування та трудових відносин.
  5. 5. Розгляд звернень громадян.
  1. 11. Сектор документаційного забезпечення і звернень громадян

Завідувач сектору – Кожанова Юлія Володимирівна, т. 5-16-32

Основними завданнями сектору є:

  1. 1. Забезпечення єдиної системи діловодства в управлінні, організація прийому громадян, контроль за строками провадження та виконання службових документів.
  2. 2. Організація роботи із заявами, скаргами та пропозиціями громадян та інших фізичних осіб.
  3. 3. Реалізація державної політики в галузі архівної справи, координація діяльності відділів управління у питаннях архівної справи, здійснення реєстрації, обліку, постійного зберігання, комплектування та використання архівних справ управління.
  1. 12. Завідувач  господарством

Завідувач господарством – Юсковець Анатолій Йосипович, т. 5-16-32.

Основними завданнями є:

  1. 1. Здійснення нагляду за експлуатацією та утриманням будівель управління.
  2. 2. Здійснення санітарно - гігієнічних вимог в приміщеннях управління та на прилеглій території, підтримання в належному  технічному стані автомобіль управління.
  3. 3. Виконання поточних та термінових робіт  по усуненню несправностей  в приміщеннях управління та філії відділу соціальних допомог.
  4. 4. Надання до підприємств-надавачів комунальних послуг показання по електро-, водо- і теплолічильників.

Паспорта бюджетних програм на 2017 рік.

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ