Начальник відділу: Легонькова Світлана Володимирівна
Контактний телефон: +38 (057 45) 2-66-71
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, каб. 14
Графік роботи: з 8.00 до 17.00 год.,
перерва з 12.00 до 13.00 год.
Графік прийому: щодня з 8.00 до 17.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00
Лозівська міська рада є органом місцевого самоврядування, що представляє територіальну громаду м. Лозова та здійснює від її імені та в інтересах громади функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України та іншими нормативно - правовими актами.
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» рішенням сесії міської ради від 25.06.2006 року, з метою приведення у відповідність до вимог діючого законодавства назви посад, був створений відділ по забезпеченню діяльності ради .
До повноважень відділу по забезпеченню діяльності ради входять:
Організація з підготовки та проведення сесій міської ради;
Повідомлення депутатів, причетних та населення про час і місце проведення сесії міської ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;
Забезпечення своєчасного доведення рішень ради до виконавців і населення та організація контролю за їх виконанням;
Організація діяльності постійних та інших комісій ради за дорученням міського голови та секретаря міської ради;
Сприяння депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень;
Забезпечення зберігання офіційних документів, пов'язаних з діяльністю міської ради, забезпечення доступу до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;
Виконання інших доручень міського голови та секретаря міської ради, пов'язаних з діяльністю ради та її виконавчих органів;
Допомога в організації та проведенні звітів депутатів міської ради перед виборцями.
Регламент Лозівської міської ради Харківської області