22°C

Погода у Лозовій

Ясно

Вологість: 33%

Вітер: 17.70 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

Адреса:

Харківська область

місто Лозова

вулиця Свято-Миколаївська 4, 3 поверх, кабінет 23

Контактний телефон: (05745) 9 - 01 - 26

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Режим роботи: понеділок-п`ятниця з 8.00 до 17.00 години

Обідня перерва з 12.00 до 13.00 години

Графік прийому начальника відділу: вівтрок, четвер з 10.00 до 12.00

Начальник відділу: Пономаренко Ольга Анатоліївна

Головний спеціаліст відділу: Гордієнко Людмила Тагірівна

Головний спеціаліст відділу: Фемяк Ольга Андріївна

 

Основними завданнями Відділу є:

  • - забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Лозова;
  • - формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Лозова;
  • - здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
  • - здійснення передачі інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб до Єдиного державного демографічного реєстру

 

Відділ з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб та ведення реєстру громади Лозівської міської ради Харківської області з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 17.00 год. (обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.) за особистим зверненням громадян надає наступні безкоштовні послуги:

  • - запис в паспорті громадянина України у зв'язку з перенайменування вулиць, переномерацією квартир;
  • - зняття з реєстрації місця проживання померлих осіб за наявності оригінала свідоцтва про смерть;
  • - зняття з реєстрації місця проживання за рішенням суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошеною її померлою;
  • - оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи (для оформлення паспорта громадянина України особам віком від 14 років, для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, для постановки на облік для поліпшення житлових умов на кожного зареєстрованого члена сім'ї ).

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю. Прийом документів на отримання даних адміністративних послуг ведеться відділом «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: вул. Михайла Грушевського, буд. 2. Прийомні дні: понеділок – субота з 8.00 до 16.00 .

Сума адміністративного збору за реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання складає 13,60 грн. У разі порушення термінів реєстрації місця проживання сума адміністративного збору складає 40,80 грн. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання. І адміністративний збір за таку дію буде стягнутий у сумі 13,60 грн.

Громадяни України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживаня та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. Батьки або інші законні представники зобов'язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

У разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.

Для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку необхідно надавати військовий квиток або посвідчення про приписку.

За додатковою інформацією звертатися за телефоном:

(05745) 9-01-26 або за адресою: Харківська область, м.Лозова, вулиця Свято-Миколаївська, буд.4, кабінет 23.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

Зняття з реєстрації місця проживання

Відділ з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб та ведення реєстру громади Лозівської міської ради Харківської області

(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Харківська область, м.Лозова

вул. Свято-Миколаївська, буд.4, каб. 23, 3 поверх

2

Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування

Понеділок – п’ятниця

з 8-00 до 17-00

Обідня перерва: з 12-00 до 13-00

Вихідні дні: субота, неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт

Тел.: (05745) 9–01–26

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

http://lozovarada.gov.ua/

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб`єкта звернення

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради Харківської області

 

Місце знаходження ЦНАП

Харківська область, м.Лозова, вул.Михайла Грушевського, буд.2

 

Телефон/факс ,

адреса електронної пошти,

веб-сайт

(05745)2-58-21, 2-70-34  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

http://lozovarada.gov.ua/

 

Режим роботи ЦНАП

Понеділок-субота – з 8:00 до 17:00, без перерви

Прийом відвідувачів – з 8:00 до 16:00, без перерви

Вихідний – неділя

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги 

4

Закони України

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-ІV; Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 №888-VIII; Закон України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 №1706-VII; Закон України «Про імміграцію» від 07.06.2001 №2491-III; Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» від 22.09.2011 №3773-VI; Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 №5203-VI; Закон України «Про військовий обов'язок і військову службу» від 25.03.1992 №27 зі змінами.

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органам реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».  

6

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява фізичної особи/законного представника/ представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку, яка чітко вказує на здійснення юридичної дії щодо зняття з реєстрації місця проживання із зазначенням адреси.

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява за формою згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання.

Разом із заявою особа подає:

- документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання.

Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження;

- квитанцію про сплату адміністративного збору;

- військовий квиток або посвідчення про приписку з наявністю позначок військових комісаріатів відповідно про зняття з військового обліку або перебування на військовому обліку за місцем проживання (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).

Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:

- рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

- свідоцтва про смерть;

- повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

- інших документів, які свідчать про припинення:

1) підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);

2) підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);

3) підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).

Зняття з реєстрації місця проживання у зв’язку з припиненням підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту та припиненням підстав на право користування житловим приміщенням здійснюється за клопотанням уповноваженої особи закладу/установи або за заявою власника/наймача житла або їх представників.

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги, зняття з реєстрації місця проживання(по заяві відповідно додатка 11 до Правил) звертається до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради Харківської області.

Для зняття з реєстрації місця проживання особи, які здійснюються на підставах, до відділу з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб та ведення реєстру громади Лозівської міської ради Харківської області.

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга платна.

10.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

Закон України «Про адміністративні послуги».

10.2

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

За зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

- у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати втановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 15.12.2017 № 1774-19 установлено, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг.

До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

10.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу

Реєстрація/зняття з реєстрації/ місця поживання

№ рахунку: 34319879010906

Отримувач: Лозівське УДКСУ Харківської області

Код ЄДРПОУ: 38053090

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)

МФО : 899998

Код класифікації доходів бюджету: 22012500

Найменування: плата за надання інших адміністративних послуг

11

Строк надання адміністративної послуги

У день отримання документів від відділу «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради Харківської області.

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;

2. Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;

3. Для реєстрації/зняття з реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

13

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відомостей про зняття з реєстрації місця проживання до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист (далі — документ, до якого вносяться відомості про місце проживання).

Відомості про зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

- у вигляді книжечки (зразка 1993 року) — шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1, або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 2.

У разі зняття з реєстрації місця проживання дітей до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки (зразка 2015 року) оформлюється довідка за формою встановленого зразка, а також вилучається раніше видана довідка про реєстрацію місця проживання для подальшого знищення.

Внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт громадянина України у формі картки (зразка 2015 року), у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі-Реєстр). У разі не підключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто заявником або офіційно уповноваженою ним особою за пред’явленням документа, який посвідчує особу в центрі надання адміністративних послуг Лозівської міської ради Харківської області.

15

Примітка

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні зобов'язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

У разі проживання особи без реєстрації місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП.

Якщо після здійснення реєстрації місця проживання особи із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання буде встановлено, що особа не повідомила про реєстрацію місця проживання разом з нею за попередньою адресою малолітніх дітей, обидві дії скасовуються на підставі письмового рішення органу реєстрації, про що письмово повідомляється особі.

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

Реєстрація місця проживання/перебування

Відділ з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб та ведення реєстру громади Лозівської міської ради Харківської області

(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Харківська область

м.Лозова

вул. Свято-Миколаївська, буд.4, каб. 23, 3 поверх

2

Режим роботи виконавчого органу місцевого самоврядування

Понеділок - п’ятниця

з 8-00 до 17-00

Обідня перерва: з 12-00 - до 13-00

Вихідні дні: субота, неділя

3

Телефон/факс,

адреса електронної пошти, веб-сайт

Тел.: (05745) 9–01–26

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

http://lozovarada.gov.ua/

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб`єкта звернення

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради Харківської області

 

Місце знаходження ЦНАП

Харківська область, м.Лозова, вул.Михайла Грушевського, буд.2

 

Телефон/факс ,

адреса електронної пошти, веб-сайт

(05745) 2-58-21, 2-70-34  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

http://lozovarada.gov.ua/

 

Режим роботи ЦНАП

Понеділок-субота – з 8:00 до 17:00, без перерви

Прийом відвідувачів – з 8:00 до 16:00, без перерви

Вихідний - неділя

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-ІV; Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 №888-VIII; Закон України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 №1706-VII; Закон України «Про імміграцію» від 07.06.2001 №2491-III; Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» від 22.09.2011 №3773-VI; Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 №5203-VI; Закон України «Про військовий обов'язок і військову службу» від 25.03.1992 №27 зі змінами.

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органам реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».  

6

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява фізичної особи/законного представника/ представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку, яка чітко вказує на здійснення юридичної дії щодо реєстрації місця проживання/перебування із зазначенням адреси.

8

Перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

Реєстрація місця проживання/перебування

Для реєстрації місця проживання/перебування особа або її представник подає:

1.Заява за встановленою формою (додаток 6, 8 до Правил).

2. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист). Документ, до якого вносяться відомості про реєстрацію місця перебування (довідка про звернення за захистом в Україні).

3.Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 16-річного віку).

Реєстрація місця проживання дітей, які є іноземцями чи особами без громадянства, здійснюється за умови внесення даних про дітей до посвідки на постійне або тимчасове проживання їх батьків та копії свідоцтва про народження.

Документи, видані компетентними органами іноземних держав, підлягають легалізації в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

4. Квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу).

5. Документи, що підтверджують:

право на проживання в житлі - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи (при реєстрації місця проживання у квартирах комунальної форми власності та квартир з числа службового житла додається довідка про скалад   зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку із зазначенням наймача та кількістю зареєстрованих з датою народження).

У разі відсутності зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи — довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою, згідно з додатком 9, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

- проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, — довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби).

5. Військовий квиток або посвідчення про приписку з наявністю позначок військових комісаріатів відповідно про зняття з військового обліку або перебування на військовому обліку за місцем проживання (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

6. Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання за формою згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання (у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

У разі подання заяви представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника; документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами). Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради Харківської області.

10

Платність надання адміністративної послуги

Реєстрації місця проживання – платно.

Реєстрації місця перебування – безоплатно.

10.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

Закон України « Про   адміністративні послуг»

10.2

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

- у разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку - у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

- у разі звернення особи з порушенням встановленого строку - у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати;

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 15.12.2017 № 1774-19 установлено, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг.

До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

У разі реєстрації місця перебування особи адміністративний збір не стягується.

10.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу

Реєстрація/зняття з реєстрації/ місця поживання

№ рахунку: 34319879010906

Отримувач: Лозівське УДКСУ Харківської області

Код ЄДРПОУ: 38053090

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)

МФО : 899998

Код класифікації доходів бюджету: 22012500

Найменування: плата за надання інших адміністративних послуг

11

Строк надання адміністративної послуги

У день отримання документів від центру надання адміністративних послуг Лозівської міської ради Харківської області.

12

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

1. Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстрації місця проживання.

2. Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація.

3. Для реєстрації місця проживання/перебування звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

13

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відомостей про зняття з реєстрації місця проживання до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист (далі — документ, до якого вносяться відомості про місце проживання).

Відомості про реєстрацію місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

- у вигляді книжечки (зразка 1993 року) — шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1, або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 2.

У разі реєстрації з реєстрації місця проживання дітей до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки (зразка 2015 року) оформлюється довідка за формою встановленого зразка.

Внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт громадянина України у формі картки (зразка 2015 року), у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі-Реєстр). У разі не підключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто, законним представником або уповноваженою особою в центрі надання адміністративних послуг Лозівської міської ради Харківської області.

15

Примітка

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні зобов'язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. У разі проживання особи без реєстрації місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до ст. 197 КУпАП.

Якщо після здійснення реєстрації місця проживання особи із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання буде встановлено, що особа не повідомила про реєстрацію місця проживання разом з нею за попередньою адресою малолітніх дітей, обидві дії скасовуються на підставі письмового рішення органу реєстрації, про що письмово повідомляється особі.

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування малолітньої дитини

Відділ з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб та ведення реєстру громади Лозівської міської ради Харківської області

(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місце знаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Харківська область

м.Лозова

вул. Свято-Миколаївська, буд.4, каб. 23, 3 поверх

2

Режим роботи виконавчого органу місцевого самоврядування

Понеділок – п’ятниця

з 8-00 до 17-00

Обідня перерва: з 12-00 до 13-00

Вихідні дні: субота, неділя

3

Телефон/факс,

адреса електронної пошти, веб-сайт

Тел.: (05745) 9–01–26

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

http://lozovarada.gov.ua/

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб`єкта звернення

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради Харківської області

 

Місце знаходження ЦНАП

Харківська область, м.Лозова, вул.Михайла Грушевського, буд.2

 

Телефон/факс,

адреса електронної пошти, веб-сайт

(05745)2-58-21, 2-70-34  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

http://lozovarada.gov.ua/

 

Режим роботи ЦНАП

Понеділок-субота – з 8:00 до 17:00, без перерви

Прийом відвідувачів – з 8:00 до 16:00, без перерви

Вихідний - неділя

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги 

4

Закони України

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-ІV; Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг від 10.12.2015 №888-VIII; Закон України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 №1706-VII; Закон України «Про імміграцію» від 07.06.2001 №2491-III; Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» від 22.09.2011 №3773-VI; Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 №5203-VI.

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органам реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».

6

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги 

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення фізичної особи/законного представника/ представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку, яка чітко вказує на здійснення юридичної дії щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання із зазначенням адреси та внесенням інформації до Реєстру територіальної громади міста Лозова для формування заяви за формою затвердженого зразка постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207.

9.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява за формою установленого зразка (додаток 7, 11).

2. Свідоцтво про народження, якщо дитина не досягла 16 років. Реєстрація місця проживання дітей, які є іноземцями чи особами без громадянства, здійснюється за умови внесення даних про дітей до посвідки на постійне або тимчасове проживання їх батьків та копії свідоцтва про народження. Документи, видані компетентними органами іноземних держав, підлягають легалізації в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

3. Квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу).

4. Документи, що підтверджують:

- право на проживання в житлі, — ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи - довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою установленого зразка, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:
-документ, що посвідчує особу представника;
- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

У разі державної реєстрації народження дитини   відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України на реєстрацію місця проживання дитини додатково подається Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги з оформлення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування малолітньої дитини звертається до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Лозівської міської ради Харківської області.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

При реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання малолітньої дитини – сплачується адміністративний збір.

При реєстрації місця перебування малолітньої дитини - адміністративний збір не сплачується.

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» Закон України « Про адміністративні послуг»

11.2.

Розмір та порядок внесення плати за платну адміністративну послугу

За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

- у разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку - у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

- у разі звернення особи з порушенням встановленого строку - у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати;

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 15.12.2017 № 1774-19 установлено, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг.

До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Реєстрація/зняття з реєстрації/ місця поживання

№ рахунку: 34319879010906

Отримувач: Лозівське УДКСУ Харківської області

Код ЄДРПОУ: 38053090

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)

МФО : 899998

Код класифікації доходів бюджету: 22012500

Найменування: плата за надання інших адміністративних послуг

12.

Строк надання адміністративної послуги

В день отримання документів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Батьки або інші законні представники не подали необхідних документів або інформації.

2. У поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними.

3. Для реєстрації або зняття з реєстрації місця проживання звернулася особа, яка не досягла 14-річного віку.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Оформлення відповідної довідки встановленого зразка.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або законним представником, уповноваженою особою в центрі надання адміністративних послуг Лозівської міської ради Харківської області.

16.

Примітка

Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

Якщо після здійснення реєстрації місця проживання особи із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання буде встановлено, що особа не повідомила про реєстрацію місця проживання разом з нею за попередньою адресою малолітніх дітей, обидві дії скасовуються на підставі письмового рішення органу реєстрації, про що письмово повідомляється особі.

У разі проживання особи без реєстрації місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до ст. 197 КУпАП

 

Т.в.о. начальника відділу                                                          Л.Т. Гордієнко

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ