8°C

Погода у Лозовій

Хмарно

Вологість: 92%

Вітер: 0.00 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

Інформація щодо стану будівництва у м. Лозова за 2015 рік.

Протягом звітного періоду працівники відділу містобудування, архітектури та земельних відносин Лозівської міської ради у своїй роботі керувалися Конституцією України, Законами України, Указами Президента, Кабінету Міністрів України, Положенням про відділ містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради, та іншими нормативно-правовими документами.

Роботу, яку виконує відділ містобудування, архітектури та земельних відносин, можна розділити на п’ять окремих напрямків:

1. Архітектурне планування та забудова території міста.

2. Питання щодо забудови приватного сектору.

3. Земельні питання.

4. Зовнішня реклама.

5. Тимчасові споруди.

Головною метою відділу є забезпечення збалансованої комплексної забудови території міста відповідно до визначених пріоритетів розвитку, створення сприятливих умов для залучення інвесторів у реконструкцію та добудову незавершених житлових будинків та розвиток індивідуального будівництва, врегулювання земельних відносин.

Протягом 2015 року в експлуатацію введено 23 об’єкти серед яких:

1. 20 індивідуальних житлових будинків.

2. Боксовий гараж.

3. Гараж.

4. Реконструйована нежитлова будівля кафе.

Було видано 20 будівельних паспортів забудови земельних ділянок для будівництва житлових будинків.

1 містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки для будівництва та реконструкції об’єктів містобудування.

5 паспортів прив’язки тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності.

Протягом 2015 року, регулюючи діяльність з розміщення зовнішньої реклами, відділом було проведено наступний обсяг робіт:

- переоформлено та продовжено 2 дозволи на розташування білбордів;

- продовжено 1 дозвіл на розташування перетяжки над проїжджою частиною;

- внесено зміни у дозвіл на розміщення банера на торці будинку

- видано 5 дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

Було проведено два засідання конкурсної комісії відкритого конкурсу на кращий проект пам’ятного знака загиблим за незалежність.

Відбулось п’ять засідань комісії з упорядкування найменувань вулиць, провулків, майданів міста Лозова, інших міських об’єктів та пам’ятних знаків.

За   2015 рік міською радою укладено:

- договорів оренди землі у кількості  8 шт., на загальну суму річної орендної плати  135333,57 грн.;

- угод щодо поновлення договорів оренди землі у кількості  27 шт. на загальну суму річної орендної плати  1484839,42 грн.;

- 05.03.2015 та 25.05.2015 року проведені засідання комісії по визначенню збитків, заподіяних внаслідок використання земельних ділянок з порушенням законодавства про плату за землю, використання земельних ділянок без оформлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку відповідно до закону. 

05.03.2015р. комісією розглянуто 65  об’єктів нерухомого майна, під якими земельні ділянки використовуються без оформлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку, визначено збитки  та у подальшому будуть укладені договори на добровільне відшкодування збитків;

25.05.2015р. комісією розглянуто 30  об’єктів нерухомого майна, під якими земельні ділянки використовуються без оформлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку, визначено збитки  та у подальшому будуть укладені договори на добровільне відшкодування збитків;

З початку  2015 року  міською радою укладено  договорів відшкодування збитків,

заподіяних внаслідок використання земельних ділянок з порушенням законодавства про плату за землю, використання земельних ділянок без оформлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку відповідно до закону у кількості  86 шт., на загальну суму річної плати  461235,67 грн.;

- проведена інвентаризація діючих договорів оренди стосовно відповідності розміру встановленої орендної плати вимогам Податкового кодексу України. Встановлено, що два договори оренди не відповідають чинним вимогам та потребують змін у частині приведення розміру орендної плати.  Станом на 31.12.2015р. орендарями вищезазначені угоди не укладені.        

- проведено інвентаризацію 52 земельні ділянки загальною площею   6,676 га;

- договори купівлі-продажу земельних ділянок комунальної власності укладаються після 100% сплати затвердженої рішенням міської ради суми. За звітний період до бюджету надійшло 2021800,00 грн. від продажу земель комунальної власності.

- постійно проводиться роз’яснювальна робота з орендарями земельних ділянок комунальної власності щодо своєчасності сплати орендної плати за землю, подання податкової звітності, отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку.

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
ВГОРУ