0°C

Погода у Лозовій

Breezy

Вологість: 76%

Вітер: 46.67 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

Informaciya dlya buhgalterivВнесено зміни до форми Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва

18.07.2017 набрав чинності наказ Мінагрополітики від 17.05.2017 №245, (реєстрація у Мінюсті 13.06.2017 за №731/30599).  Наказом №245 з метою приведення у відповідність до чинного законодавства внесені зміни до Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва.

Відповідно до п.п.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПКУ сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи подають до 20 лютого розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

 

Про своєчасне декларування та сплату частини чистого прибутку за півріччя 2017 року

Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями відповідно до форми розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та зазначається у декларації з податку на прибуток підприємства.

Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) разом з фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств.  Граничний термін подання Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за півріччя поточного року, – 9 серпня 2017 року.

Форма Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затверджена наказом ДПА України від 16.05.2011 №285.

Останній день сплати частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за 2-й квартал 2017 року – 18 серпня 2017 року.

 

Коли буде штраф за ненадання документації з ТЦ

У разі коли подана платником податків документація з трансфертного ціноутворення не містить інформацію в обсязі, визначеному в пп. 39.4.6 п. 39.4 ст. 39 ПКУ, або у разі належного обґрунтування відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» ДФС надсилає такому платнику запит з вимогою додатково подати протягом 30 календарних днів з моменту його отримання інформацію відповідно до пп. 39.4.6 п. 39.4. ст. 39 цього Кодексу та/або обґрунтування відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки».

Зазначена додаткова інформація або обґрунтування відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» є невід'ємною частиною документації з трансфертного ціноутворення. Запит вважається надісланим (врученим), якщо його вручено платнику податків особисто чи його представнику, надіслано на адресу останнього відомого місцезнаходження платника податків з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному ст. 42 Кодексу.

 

Разова матеріальна допомога на оздоровлення дитини: що з ЄСВ

Базою нарахування ЄСВ для роботодавців, які використовують працю фізосіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, є сума нарахованої кожній застрахованій особі зарплати за видами виплат, які включають основну та додаткову зарплату, інші виплати, у тому числі в натуральній формі, відповідно до Закону про оплату праці, та суму винагороди фізособам за виконання робіт (послуг) за ЦПД (п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону про ЄСВ).

Матеріальна допомога, щo має cистематичний характер, нaдана всім aбо більшості пpацівників у pозмірах, передбачених нoрмативно - правовими aктами, або визнaчена у колективному договорі пiдприємства, що нaдається працівникам як зa умови пoдання заяви, тaк і бeз неї (нa оздоровлення, y зв’язкy з eкологічним станом), нaлежить до зарплати як iнші заохочувальні тa компенсаційні виплати, a отже, є базою для нарахування тa утримання єдиного внеску.

 

Порядок заповнення банківських документів для сплати податків

Поле «Призначення платежу» платіжного доручення при сплаті податків, у т. ч. ЄСВ заповнюється згідно з вимогами  Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати податків, зборів, митних платежів, ЄСВ, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Мінфіну від 24.07.2015 року №666.

У Наказі № 666 наведено алгоритм і приклади заповнення поля «Призначення платежу.  У разі заповнення поля «Призначення платежу» з порушенням вимог Порядку, документ на переказ приймається до виконання. При цьому вважається, що платник податків сплачує грошове зобов’язання (код виду сплати 101).

Отже, якщо платник податків сплачує податковий борг, то у полі «Призначення платежу» розрахункового документа вказується код виду сплати 140.

Нагадуємо, що пробіли між словами та службовими знаками при заповненні полів розрахункового документа не допускаються.

 

Як відображати у формі № 1ДФ дохід від спадщини

Видача свідоцтва про право на спадщину спадкоємцям, які прийняли спадщину, здійснюється нотаріусом або в сільських населених пунктах — уповноваженою на це особою відповідного органу місцевого самоврядування й за наявності документа про сплату таким спадкоємцем ПДФО та військового збору з вартості об’єкта спадщини.

Згідно з унесеними у 2017 році до ст. 174 ПКУ змінами, інформацію про видачу свідоцтв про право на спадщину до контролюючого органу щокварталу подають: нотаріус за місцем розташування державної нотаріальної контори чи робочого місця приватного нотаріуса та/або в сільських населених пунктах — уповноважена на це особа відповідного органу місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини.

У податковому розрахунку за формою № 1ДФ обов’язково зазначається сума доходу у вигляді вартості успадкованого майна, отриманого платником податку, а саме — спадкоємцями, які не є членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення.

Як повідомити податківців про тимчасову заміну директора, головбуха

Електронний сервіс «Управління електронних цифрових підписів» створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді за кодом форми J(F)1391102.

У Повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифіката) або бухгалтера.

У Повідомленні необхідно заповнювати всі поля документа, а саме:

  • дату й номер;
  • найменування органу ДФС, до якого подається Повідомлення;
  • найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податків;
  • код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника або серія та номер паспорта.

У табличну частину Повідомлення необхідно внести дані про відповідальних осіб, яким надано право підпису податкових документів, а також у разі необхідності — дані про отриману печатку підприємства.

До Повідомлення додаються нові сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, і таке Повідомлення спочатку підписується електронними цифровими підписами відповідальних осіб, указаних у табличній частині Повідомлення.  Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

 

Про складання договору про визнання електронних документів

У рядку «який діє на підставі» Примірного договору про визнання електронних документів зазначається:

  • для юросіб — вид установчого документа (статут підприємства чи інший установчий документ), відомості про який включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців і громадських формувань (далі — ЄДР) (із зазначенням дати внесення);
  • для фізосіб-підприємців — зареєстрований як фізична особа — підприємець, про що містяться відомості в ЄДР (із зазначенням дати внесення);
  • для фізосіб, які провадять незалежну професійну діяльність, — закон, на підставі якого особа здійснює незалежну професійну діяльність, про що внесено запис до відповідного реєстру (із зазначенням дати).

 

Як повідомляти ДФС про використання посилених сертифікатів ЕЦП, отриманих в іншому АЦСК

Платник податків до спливу строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, якими був підписаний Договір про визнання електронних документів має право шляхом надання Повідомлення «Про надання інформації щодо електронного цифрового підпису» (за кодом J(F)1391102) подати до контролюючого органу нові посилені сертифікати ЕЦП, отримані в іншому АЦСК. У такому випадку Договір вважається пролонгованим до закінчення строку чинності нових посилених сертифікатів ключів.

Раніше імпортовані сертифікати ЕЦП (у т.ч. якщо не сплив строк їх дії) закриваються, тобто платник податку має право користуватись одним сертифікатом ЕЦП, отриманим у будь-якому АЦСК.

У випадку відхилення Повідомлення органом ДФС висилається квитанція із зазначенням причини відмови.

 

Змінилась назва підприємства — переоформіть ЕЦП

Клієнт зобов’язаний невідкладно звернутися до АЦСК ІДД ДФС за скасуванням посиленого сертифікату, зокрема у разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті; виявлення помилок у реквізитах посиленого сертифіката тощо.

Крім того, замовник відповідно Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, зобов’язується негайно інформувати виконавця (Інформаційно-довідковий департамент ДФС) про факти виявлення неточностей або зміни даних, зазначених у посилених сертифікатах та/або реєстраційній картці. Для отримання послуг електронного цифрового підпису суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати комплект документів, перелік яких визначено Регламентом АЦСК ІДД ДФС.

У разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті, в т. ч. найменування юридичної особи, платнику необхідно скасувати посилені сертифікати ЕЦП (з попередніми відомостями) та сформувати нові посилені сертифікати з актуальними даними клієнта.

 

На які види готівкових розрахунків не поширюється десятитисячне обмеження

Постановою Правління Нацбанку України від 15.12.04р. №637, визначено, що підприємства (підприємці) мають право здійснювати розрахунки готівкою між собою та/або з фізичними особами протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами в межах граничних сум розрахунків готівкою, встановлених відповідною постановою Правління Національного банку України.

Платежі понад встановлені граничні суми проводяться через банки або небанківські фінансові установи, які отримали ліцензію на переказ коштів без відкриття рахунку, шляхом перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку для подальшого їх перерахування на поточні рахунки. Кількість підприємств (підприємців) та фізичних осіб, з якими здійснюються розрахунки, протягом дня не обмежується.

Обмеження стосується також розрахунків під час оплати за товари, що придбані на виробничі (господарські) потреби за рахунок готівкових коштів, одержаних за допомогою електронного платіжного засобу.

Обмеження не поширюються на:

1) розрахунки підприємств (підприємців) з бюджетами та державними цільовими фондами;

2) добровільні пожертвування та благодійну допомогу;

3) використання коштів, виданих на відрядження.

Нюанси ведення обліку в юросіб – єдинників групи 3

Питання: чи розраховується дохід із метою обкладення єдиним податком як різниця між доходом без ПДВ і витратами на господарську діяльність;

  • чи повинна на підприємстві вестися книга доходів;
  • чи включається сума ПДВ до складу доходу в розумінні п. 292.11 ПКУ.

Урахування витрат під час визначення доходу для цілей обкладення єдиним податком ПКУ не передбачено. Водночас згідно із ч. 1 п. 292.11 ПКУ до складу доходу не включаються суми ПДВ. Зазначена норма ПКУ застосовується за умови визначення податкового зобов’язання з ПДВ відповідно до  вимог р. V ПКУ.

Юрособи-платники ЄП ведуть спрощений бухгалтерський облік згідно з національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку та/або іншими нормативно-правовими актами Міністерства фінансів України з питань бухгалтерського обліку. Ведення юридичними особами книги доходів ПКУ не вимагається.

 

Чи можна реєструвати податкову накладну у вихідний день, якщо це граничний день її реєстрації

На дату виникнення податкових зобов’язань платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений ПКУ термін.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПКУ реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) місяця, — до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) місяця, — до 15 календарного дня (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Операційний день триває з 0 до 23-ї години. Реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН здійснюється платником ПДВ не пізніше календарного дня (включно), передбаченого п. 201.10 ст. 201 ПКУ в залежності від періоду складання податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної.

 

Добові у складі витрат на відрядження

Згідно з пп. 170.9.1 п. 170.9 ст. 170 Кодексу до оподатковуваного доходу не включаються витрати на відрядження, не підтверджені документально, на харчування та фінансування інших власних потреб фізичної особи (добові витрати), понесені у зв’язку з таким відрядженням у межах території України, але не більш як 0,1 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, в розрахунку за кожен календарний день такого відрядження, а для відряджень за кордон - не вище 80 евро за кожен календарний день такого відрядження за офіційним обмінним курсом гривні до євро, установленим Національним банком України, в розрахунку за кожен такий день.

Сума добових визначається у разі відрядження, зокрема у межах України та країн, в'їзд громадян України на територію яких не потребує наявності візи (дозволу на в'їзд), - згідно з наказом про відрядження та відповідними первинними документами.

За відсутності зазначених відповідних підтвердних документів, сума добових включається до оподатковуваного доходу платника податку.

Будь-які витрати на відрядження не включаються до оподатковуваного доходу платника податку за наявності документів, що підтверджують зв'язок такого відрядження з господарською діяльністю роботодавця/сторони, що відряджає.

 

Майно - не для погашення податкового боргу

Відповідно до п. 87.3 ст. 87 Податкового кодексу України не можуть бути використані як джерела погашення податкового боргу платника податків:

- майно платника податків, надане ним у заставу іншим особам (на час дії такої застави), якщо така застава зареєстрована згідно із законом у відповідних державних реєстрах до моменту виникнення права податкової застави;

- майно, яке належить на правах власності іншим особам та перебуває у володінні або користуванні платника податків, у тому числі (але не виключно) майно, передане платнику податків у лізинг (оренду), схов (відповідальне зберігання), ломбардний схов, на комісію (консигнацію); давальницька сировина, надана підприємству для переробки, крім її частини, що надається платнику податків як оплата за такі послуги, а також майно інших осіб, прийняті платником податків у заставу чи заклад, довірче та будь-які інші види агентського управління;

- майнові права інших осіб, надані платнику податків у користування або володіння, а також немайнові права, у тому числі права інтелектуальної (промислової) власності, передані в користування такому платнику податків без права їх відчуження;

- кошти кредитів або позик, наданих платнику податків кредитно-фінансовою установою, що обліковуються на позичкових рахунках, відкритих такому платнику податків, суми акредитивів, що виставлені на ім’я платника податків, але не відкриті, суми авансових платежів;

- майно, вільний обіг якого заборонено згідно із законодавством України;

- майно, що не може бути предметом застави відповідно до Закону України «Про заставу»;

- кошти інших осіб, надані платнику податків у вклад (депозит) або довірче управління, а також власні кошти юридичної особи (фізичної особи – підприємця), що використовуються для виплат заборгованості з основної заробітної плати за фактично відпрацьований час фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах з такою юридичною особою.

 

Про оприбуткування, зберігання, передачу до банку готівки із застосуванням РРО

Внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватись через РРО з використанням операцій "службове внесення" та "службова видача", якщо такі внесення чи видача не пов'язані з проведенням розрахункових операцій.

Крім того, операція "службове внесення" використовується для реєстрації суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання Z-звіту.

Суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

У випадку якщо підприємство не має можливості зберігати всю суму готівкових коштів у ящику РРО, частину готівки можна зберігати в сейфі за умови його знаходження на місці проведення розрахунків. При цьому сума готівкових коштів на місці проведення розрахунків (у ящику РРО та сейфі) має відповідати сумі коштів, зазначеній у денному звіті реєстратора.

Детальніше і ІПК  від 03.07.2017 р. N 937/6/99-99-14-05-01-15/ІПК

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
ВГОРУ