-1°C

Погода у Лозовій

Хмарно

Вологість: 82%

Вітер: 28.97 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

podatkovaДо уваги бухгалтерів

Лозівська ОДПІ запрошує на семінар тему: « Про роботу системи моніторингу ризиків та блокування податкових накладних. Актуальні питанні оподаткування», який відбудеться 13 липня 2017 року об 10-00 годині в актовій залі Лозівської ОДПІ .

Лектор - Черненко Людмила Миколаївна. Вартість семінару – 200 грн, за довідками звертатись за телефоном 5-1214

 

Мирослав Продан про роботу системи моніторингу ризиків та блокування накладних

У червні по деклараціях травня платники додатково самостійно задекларували ПДВ на суму понад  2,2 млрд. грн. Економічний ефект тільки за час дії тестового режиму системи моніторингу ризиків та блокування накладних сягає понад 1 млрд. грн. щомісячно.

За словами в.о. Голови ДФС Мирослава Продана, у грудні 2016 року обсяг можливого фіктивного ПДВ складав 1,3 млрд. грн., у березні –  981 млн. грн., у квітні, з початком роботи система моніторингу ризиків у тестовому режимі – 289 млн. грн., травні – 140 млн. грн., у червні – 56,6 млн. грн.

«Якщо зменшується схемний податковий кредит, за рахунок якого реальний сектор економіки мінімізував свої податкові зобов’язання, то, відповідно, сьогодні всі ці суми декларуються і сплачуються в бюджет», - наголосив посадовець.

ДФС готова до роботи в звичайному режимі системи моніторингу ризиків та блокування накладних, системи ДФС в результаті масштабних кібератак не постраждали.

Враховуючи численні побажання бізнесу, ДФС ініціювала розробку законопроекту «Про внесення змін до ПКУ щодо реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних», який  винесено на розгляд Уряду.

Прийняття цього законопроекту врегулює ситуацію неумисного порушення платниками податку граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних з причин несанкціонованого втручання третіх осіб у роботу комп’ютерних мереж.

 

В Харківському регіоні громадяни сплатили майже 7 млн. грн. податку на нерухоме майно

В Головному управлінні фіскальної служби області повідомили, що за 6 місяців поточного року фізичні особи сплатили 6,7 млн. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. З них за житлові об’єкти - 3,0 млн. грн., за нежитлові - 3,7млн. грн.

 

Затверджено Перелік кодів УКТ ЗЕД для здійснення автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК

ДФС прийняла наказ від 30.06.17 р. № 461 «Про затвердження Переліку кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД». Документом затверджено Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, які застосовуються для здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування Критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

 

До уваги платників ПДВ!

ДФС повідомляє, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ. Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)131260.

Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі, та до такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб).

Електронні формати Повідомлення та додатку до нього розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів (http://sfs.gov.ua/…/informatsiy…/reestr-elektronnih-form-po/).

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України.

Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПР та перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування затверджено наказом Мінфіну від 13.06.2017 № 567.

 

Платники можуть користуватися Електронним кабінетом платника для формування та подання звітності

Альтернативною системою для формування та подання звітності сьогодні є «Електронний кабінет платника», сервіс розроблений та запроваджений Державною фіскальною службою України.

ДФС працює над виведенням в електронний формат всіх адміністративних, консультативних, будь-яких інших послуг, які надаються платникам податків, та впровадження електронного обміну інформацією з центральними органами влади, правоохоронними органами.

Нещодавно запроваджено можливість отримання електронної довідки про відсутність заборгованості, яка потрібна для участі суб’єктів в тендерних процедурах.

До кінця року ДФС планує забезпечити повноцінне функціонування електронного кабінету щодо можливості сплати податків юридичними  особами. Сьогодні вони можуть тільки здавати звіт в електронному вигляді і фактично отримувати всі довідки.

Сьогодні «Електронному кабінеті платника» зареєстровано понад 8 мільйонів користувачів з більш ніж 70 країн світу.

 

Про нові форми реєстраційних документів АЦСК ІДД ДФС

Н0аказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 р. №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів:

Договір про надання послуг електронного цифрового підпису Реєстраційна картка (для юрособи);

Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» на сайті АЦСК ІДД ДФС за посиланням https://acskidd.gov.ua/r_kor.

 

ДФС: Платники податків самостійно обирають програмне забезпечення для формування та подання електронної звітності

ДФС  забезпечується функціонування «Електронного кабінету платника» (ЕКП), за допомогою  якого можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи. Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК).

При цьому перевірка ЕЦП здійснюється  при вході в особистий кабінет ЕКП шляхом перевірки чинності посиленого сертифіката за даними відповідного онлайн сервісу АЦСК (OCSP). У разі якщо сервер АЦСК не доступний, ідентифікацію платника здійснити не можливо, про що платнику формується відповідне повідомлення.

Крім того, у рубриці «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДФС розміщено Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist).

ДФС повідомляє, що прийняття та обробка «Єдиним вікном подання електронної звітності» електронних документів (податкової звітності, податкових накладних та інших документів) здійснюється з використанням ЕЦП будь-якого АЦСК відповідно до чинного законодавства.

Електронний реєстр суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, оприлюднюється на офіційному сайті Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України czo.gov.ua/ca-registry. Платники податків для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

 

Новий порядок інформування роботодавців про порушення застосування податкової соціальної пільги

30.06.2017 набрав чинності наказ Мінфіну від 19.05.2017 №514, яким затверджено оновлений Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу а також нову форму Повідомлення про наявність порушень.

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
ВГОРУ