0°C

Погода у Лозовій

Breezy

Вологість: 76%

Вітер: 46.67 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

podatkovaПро роботу ЦОП у святкові дні

Державна фіскальна служба України повідомляє про режим роботи Центрів обслуговування платників у святкові та вихідні дні:

19 серпня 2017 року — робочий день до 16 год. 45 хв.;

25 серпня 2017 року — робочий день у режимі чергування до 13 год. 00 хв,;

24, 26, 27 серпня 2017 року — вихідні дні.

 

Харківщині на розвиток – місцева казна з початку року отримала 6,3 мільярди гривень податків і зборів

Це на 34,4 % або на 1,6 млрд. грн. більше минулорічного показника. Так, у липні 2017 року до місцевого бюджету надійшов 1 млрд. грн., що на 204 млн. грн. більше ніж у липні 2016 року. Додаткові доходи бюджету склали 131,5 млн. гривень.

У фіскальній службі регіону відзначають, що прагнення громадян жити у цивілізованому суспільстві повинно бути підкріплено свідомою позицією - сплатою податків. І саме від того, наскільки кожен мешканець Харківщини розуміє це – залежить наповнення місцевих бюджетів. Адже це передусім і розвинена інфраструктура, і відремонтовані дороги, і виконання соціально-економічних програм, заробітна платня лікарям, вчителям та багато інших корисних речей.

 

Комісією ДФС винесено рішення по 16,5 тис. зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування

Станом на 2 серпня 2017 року комісією ДФС прийнято до розгляду майже 47,9 тис. податкових накладних, реєстрація яких була зупинена, від 5 тис. платників. За результатами розгляду вже прийнято рішення по 16,5 тис. документів.

Так, позитивні рішення винесено майже по 10 тис. податкових накладних, відмовлено у реєстрації – 6,6 тис. У переважній більшості причина відмови у реєстрації – надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Із надісланих на розгляд комісії ДФС таблиць платника позитивні рішення прийнято по майже 8,7 тис. з них, надано відмову майже по 5,6 тис.

Загалом, станом на  2 серпня 2017 року, в Єдиному реєстрі податкових накладних зареєстровано майже 20,4 млн. податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ майже 107,7 млрд. гривень. Із загальної кількості податкових накладних/розрахунків коригування, що реєструвалися, зупинено лише 0,81%. Так, зокрема, у перший день серпня кількість зупинених накладних складала лише 0,34% від загальної кількості документів. 

 

За користування автомобілем з іноземною реєстрацією, строк перебування якого в України минув, передбачено штрафні санкції

Відповідальність за перевищення встановленого строку транзитного переміщення транспортних засобів передбачена ст. 470 Митного кодексу України. Якщо таке перевищення не більше однієї доби, то власнику загрожує попередження або штраф у розмірі 170 грн. У випадку перевищення більш ніж на 1 добу, але не більше ніж на 10 діб, штраф складає 3400 грн, якщо понад 10 діб, то сума штрафу зростає до 8500 гривень.

За 7 місяців поточного року працівниками митниць ДФС було виявлено 8979 таких правопорушень. Власникам нараховано штрафів на суму 46,6 млн. гривень.  За порушення термінів тимчасового ввезення транспортних засобів з іноземною реєстрацією (ст.. 481 Митного кодексу України) суми штрафів значно більші.  За перевищення не більш ніж на 3 доби загрожує штраф у розмірі 850 грн., більш ніж на 3 доби, але не більш ніж на 10 діб та у разі, якщо протягом року ця особа вже притягалась до відповідальності за вчинення такого правопорушення – 5100 грн. За перевищення більш ніж на 10 діб доведеться сплатити вже 17 тис. грн.

За порушення ст. 481 Митного кодексу лише протягом січня-липня 2017 року порушникам нараховано до сплати 22,1 млн. грн., що вже перевищило показник всього 2016 року.

Однак найбільші суми штрафів доведеться сплатити тим громадянам., які використовують ввезені транспортні засоби з іноземною реєстрацією в інших цілях, наприклад, комерційних. Штраф за таке порушення складає 300% несплаченої суми митних платежів.

 

Про отримання витягу з Реєстру платників єдиного податку

Платник єдиного податку, який виявив бажання отримати витяг з реєстру платників єдиного податку, повинен звернутися із запитом про отримання такого витягу до органу фіскальної служби за місцем своєї податкової адреси.

До затвердження відповідних форм запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників єдиного податку, подається заява на отримання витягу в довільній формі, на підставі якої видається тимчасовий витяг з реєстру платників єдиного податку.

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

 

Обережно — шахраї вдають із себе податківців!

В органи державної фіскальної служби Харківщини надходить інформація про осіб, які представляються начебто працівниками фіскальної служби, та вимагають кошти у бізнесменів. 
У підприємців шахраї вимагають гроші для залагодження питань щодо «перевірок», чи на якісь інші потреби. 

Будьте максимально обережні та не піддавайтесь на подібного роду провокації. 
Якщо ж траплятимуться (чи були) такі телефонні дзвінки, не замовчуйте факти, негайно повідомляйте до правоохоронних органів. 

Телефонуйте на Антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» за тел. 0-800-501-007 (напрямок 4) або до управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області за телефонами – (095) 356-72-72, (068) 356-72-72.

 

Оновлено програмне забезпечення для формування та подання звітності в електронному вигляді

На головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС в електронному сервісі «Електронна звітність» у розділі «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/) розміщено перелік змін та доповнень до «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (версія 1.25.19.0) станом на 31.07.2017.

  1. Додано нові документи (початок дії 01.08.2017):

- J/F0209506 – Декларація акцизного податку;    J/F0295006 – Додаток 11;  J/F0295106 – Додаток 1;   J/F0295206 – Додаток 2;   J/F0295306 – Додаток 3;  J/F0295406 – Додаток 4;  J/F0295506 – Додаток 5;  J/F0295606 – Додаток 6;  J/F0295706 – Додаток 7;   J/F0295806 – Додаток 8;  J/F0295906 – Додаток 10;  J/F0296006 – Додаток 9.

  1. додано наступні форми:

- F/J0209702 – Заявка на поповнення (коригування) залишку пального;

- F/J1203002 – Акцизна накладна;

- F/J1203102 – Розрахунок коригування показників до акцизної накладної.

  1. допрацьовано форми:

- S0100113 – Форма №1. Баланс (Звіт про фінансовий стан);

- S0100309 – Форма №3. Звіт про рух грошових коштів (за прямим методом);

- S0103353 – Форма №3-н. Звіт про рух грошових коштів (за непрямим методом);

- S0105007 – Форма №5. Примітки до річної фінансової звітності;

- S1391101 – Заявка на реєстрацію електронних цифрових підписів у системі електронної звітності органів державної статистики.

 

Система призупинки реєстрації ризикових податкових накладних: збір відгуків та пропозицій

Наразі Мінфін та ДФС працюють із залученням максимальних додаткових ресурсів, аби:

- пришвидшити процес розгляду технологічних карт, що дозволять чесним платниками уникнути призупинення реєстрації накладних у майбутньому;

- прискорити роботу комісій ДФС, які розглядають призупинені накладні та виносять щодо них рішення;

- підвищити спроможність електронного Кабінету платника податків за рахунок ІТ-рішень та залучення додаткового фахового ресурсу;

- напрацювати фахові рішення для покращення алгоритмів та критеріїв призупинки ризикових декларацій;

- покращити донесення інструкцій щодо коректного заповнення всієї документації, необхідної для поновлення реєстрації податкових накладних.

Відгуки та пропозиції щодо роботи системи від представників бізнесу та експертів Мінфін та ДФС просять направляти на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

Як новоствореному платнику податків стати на облік в органах ДФС

Після внесення відомостей про реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця в Єдиний державний реєстр юросіб, фізосіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) відповідні відомості передаються до ДФС України у день проведення реєстраційної дії  для взяття на облік як платника податків та як страхувальника-платника ЄСВ.

Інформаційна взаємодія між ЄДР та інформаційними системами ДФС здійснюється у робочий час з інтервалом не більше ніж 2 години.

Взяття на облік юридичних осіб та ФОП як платників податків та як платників ЄСВ здійснюється на підставі відомостей з ЄДР про державну реєстрацію створення юридичної особи та державну реєстрацію ФОП у день отримання таких відомостей.

 

У касовому чеку з’явиться новий обов’язковий реквізит

Для приведення форми касового чека у відповідність до норм чинного законодавства запропоновано доповнити його обов’язкові реквізити кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, що зазначатиметься у випадках, передбачених чинним законодавством.

Саме із цією метою ДФС оприлюднила проект наказу Мінфіну «Про внесення Змін до Положення про форму і зміст розрахункових документів», пропозиції щодо якого можна направляти протягом місяця на адресу фіскалів.

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
ВГОРУ