23°C

Погода у Лозовій

Сонячно

Вологість: 27%

Вітер: 17.70 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

P1440678Питання стану роботи зі зверненнями громадян за 1-ше півріччя 2018 року в виконавчих органах Лозівської міської ради розглянули сьогодні, 31 липня, на засіданні виконавчого комітету, який пройшов під головуванням першого віце-мера Олександра Жидкова.

Начальник відділу з питань діловодства та звернень громадян апарату виконкому Ольга Прасол доповіла, що всього до виконавчого комітету міської ради за звітній період надішло741 письмових звернення (в 2017 році - 672 звернення, що на 69 - 9,3% більше). Із них поштою – 32, на особистому прийомі – 546 звернень, через уповноважену особу - 4, через органи влади – 157, від інших органів, установ, організацій – 2. Та близько 1800 звернень в телефонному режимі, 49 звернень через сайт міської ради, 7 через скриньки, які встановлені в місцях вільного доступу для мешканців міста.
Результати аналізу свідчать, що найбільша кількість звернень стосується питань:
1. комунального господарства – 279 (у 2017 році - 346, що на 19,4% менше); найбільш актуальними проблемами є перегляд тарифів за комунальні послуги, ремонт покрівель, доріг, утримання будинків та благоустрій прибудинкових територій, встановлення газових лічильників на пільгових умовах. Занепокоєння громадян викликає агресивна поведінка безпритульних собак.
2. соціального захисту – 196 (у 2017 році - 179, що на 8,7% більше). Протягом звітного періоду 94 громадянам із міського бюджету виділено матеріальну допомогу на суму 35 400 грн.
3. житлової політики – 48 (у 2017 році - 71, що на 32,4% менше);
4. аграрної політики і земельних відносин -43 (у 2017 році - 28, що на 34,9% більше);
5. економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва -38 (у 2017 році - 33, що на 13,2% більше);
6. сім’ї, дітей, молоді і спорту – 33 (у 2017 році - 36, що на 8,3% менше);
7. транспорту і зв’язку – 13 (у 2017 році - 12, що на 7,7% більше);
8. охорони здоров’я – 4 (у 2017 році - 30, що на 86,7% менше);
Протягом І півріччя 2018 року міським головою та його заступниками було проведено 18 особистих прийомів громадян.

 

Повний звіт  про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лозівської міської ради за І півріччя 2018 року

 

Виконавчим комітетом Лозівської міської ради Харківської області протягом І півріччя 2018 року здійснювались заходи щодо забезпечення відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На виконання норм законодавства спеціалістами відділу з питань діловодства та звернень громадян апарату виконкому міської ради           (далі - відділ) створена і діє чітка система роботи зі зверненнями громадян, постійно надається методична допомога підрозділам виконкому щодо підготовки відповідей, недопущення формального підходу про розгляді питань порушених у зверненнях громадян.

Вагому частку у формуванні сприятливих відносин між територіальною громадою і виконавчими органами міської ради відіграє якість, прозорість роботи зі зверненнями громадян, прийняття законних, об’єктивних, неупереджених рішень за зверненнями, надання обґрунтованих, ввічливих відповідей та позитивне вирішення порушених у них питань.

Спеціалістами відділу з питань діловодства та звернень громадян, юридичного відділу, центру надання адміністративних послуг та підрозділів серед населення постійно проводиться роз’яснювальна робота по дотриманню вимог чинного законодавства. Для забезпечення прозорості, відкритості та реалізації права кожного громадянина на доступ до публічної інформації забезпечується систематичне оприлюднення інформації щодо звернень громадян, графіків прийому керівництвом міста та іншої інформації, що розміщується на офіційному стенді та веб-сайті Лозівської міської ради.

З метою сприяння громадянам у вирішенні  їх проблемних питань у виконавчому комітеті міської ради проводилися засідання відповідних комісій з питань розгляду звернень громадян у тому числі з виїздом на місце.

Керівництвом міста регулярно проводяться сходи, «круглі столи» та обговорення.

Всього на адресу виконавчого комітету міської ради за звітній період через відділ надійшло 741 письмових звернення (в 2017 році - 672 звернення, що на 69 - 9,3% більше). Із них поштою – 32, на особистому прийомі – 546 звернень, через уповноважену особу - 4, через органи влади – 157, від інших органів, установ, організацій – 2. Та близько 1800 звернень в телефонному режимі, 49 звернень через сайт міської ради, 7 через скриньки, які встановлені в місцях вільного доступу для мешканців міста.

Результати аналізу свідчать, що найбільша кількість звернень стосується питань:

  1. комунального господарства – 279 (у 2017 році - 346, що на 19,4% менше); найбільш актуальними проблемами є перегляд тарифів за комунальні послуги, ремонт покрівель, доріг, утримання будинків та благоустрій прибудинкових територій, встановлення газових лічильників на пільгових умовах. Занепокоєння громадян викликає агресивна поведінка безпритульних собак.
  2. соціального захисту – 196 (у 2017 році - 179, що на 8,7% більше). Протягом звітного періоду 94 громадянам із міського бюджету виділено матеріальну допомогу на суму 35 400 грн.
  3. житлової політики – 48 (у 2017 році - 71, що на 32,4% менше);
  4. аграрної політики і земельних відносин -43 (у 2017 році - 28, що на 34,9% більше);
  5. економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва -38 (у 2017 році - 33, що на 13,2% більше);
  6. сім’ї, дітей, молоді і спорту– 33 (у 2017 році - 36, що на 8,3% менше);
  7. транспорту і зв’язку – 13 (у 2017 році - 12, що на 7,7% більше);
  8. охорони здоров’я – 4 (у 2017 році - 30, що на 86,7% менше);

9.інші-87.

За звітний період надійшло 51 колективне звернення (у 2017 році -41, що на 19,6% більше), у них підписів -806.

За І півріччя 2018 року до відділу звернулася 741 особа, за категоріями, а саме:

- учасники війни -6;

- діти війни -14;

- учасники бойових дій -17;

- ветерани праці -14;

- інваліди І групи -13;

- інваліди ІІ групи -44;

- інваліди ІІІ групи -22;

- одиноких матерів -8;

- багатодітних сімей -6;

- особи що потерпіли від Чорнобильської катастрофи -1;

- учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС -2;

- дітей -1;

- інших категорій -593.

         З усіх питань, порушених у зверненнях, громадяни отримали вичерпні відповіді та пояснення. Повторних звернень не надходило.

В роботі зі зверненнями громадян, які надійшли до відділу, порушень термінів розгляду та інших вимог чинного законодавства України не було допущено. На контролі знаходяться 101 звернення громадян.

Протягом І півріччя 2018 року міським головою та його заступниками було проведено 18 особистих прийомів громадян. Під час особистого прийому було прийнято 69 громадян.

Розгляд звернень певних категорій громадян, які визначені Законом України «Про звернення громадян», брався на особистий контроль міським головою.

Через органи влади вищого рівня (на урядову «гарячу лінію» до Харківської обласної державної адміністрації) звернулись 157 мешканців         м. Лозова, (протягом 2017 року – 160, на 1,9% менше).

За результатами проведеного аналізу звернень громадян на урядову «гарячу лінію» за І півріччя 2018 року вбачається, що заявники незадоволені послугами житлово-комунального господарства та потребують соціального захисту.

Відповідно до методики процесу МП-4 «Реагування на звернення громадян» продовжуються соціологічні опитування мешканців міста шляхом анкетування замовників послуг. Респондентами відмічена компетентність фахівців відділу.

Звернення громадян до виконавчого комітету міської ради є однією із форм виявлення рівня довіри населення до органів місцевого самоврядування та сподівання на позитивне вирішення життєво важливих для них питань.

Продовжується цілеспрямована робота по своєчасному вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян, вдосконалення впровадження системи електронного документообігу та підвищення рівня відповідальності посадових осіб за своєчасність та оперативність відпрацювання звернень громадян.

 

 

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ