Важливе повідомлення

Бегущая строка

Шановні відвідувачі сайту! Інформуємо Вас, що сайт Лозівської міської ради перейшов на нову платформу за адресою: https://lozovagromada.gov.ua/

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

pakunok

     З 1 вересня 2020 року запроваджено  новий  порядок  отримання грошової  компенсації  вартості  одноразової  натуральної  допомоги  «пакунок малюка».

Зазначений  порядок  поширюється  на  громадян  України,  іноземців  та  осіб без  громадянства,  у яких  народилась  дитина  та які  з  нею  на  законних  підставах  проживають  на  території  України, є її  батьками,  патронатними  вихователями,  прийомними  батьками, батьками – вихователями,   опікунами і забезпечують  належні  умови  для  догляду  за нею  та її виховання.

За  грошовою   компенсацію  вартості «пакунку малюка»  можуть  звернутися  батьки  дитини, які не  отримали  «пакунок малюка» в поточному  році.

Для  отримання  грошової  компенсації  необхідно  в першу  чергу  звернутись  в  АТ  «КБ  Приватбанк»  для відкриття  поточного  рахунку  зі спеціальним  режимом  використання  та  отримання   картки  для виплат  «Пакунок  малюка».    

Після отримання картки батькам  необхідно  звернутись до управління праці та соціального захисту населення  міської ради за  місцем  проживання чи перебування та надати  наступні  документи:

- заяву встановленої  форми;

- копію свідоцтва  про  народження  дитини;

- довідку з пологового  будинку  про  неотримання  натуральної  допомоги, в  разі  народження  дитини в  2020 р.;

- копію ідентифікаційного   номеру  (для  осіб, які відмовились  від   отримання  ідентифікаційного   номера  через   свої   релігійні  переконання  – копію паспорта);

- реквізити рахунку,  відкритого  в  АТ «КБ «Приватбанк»  для  перерахування  призначених коштів.

Документи  можуть бути  надіслані  управлінню  в  електронному  вигляді з додаванням фотокопій необхідних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису отримувача допомоги.

Управління протягом  5 робочих днів  з дня надходження  документів  перевіряє подані  документи  на предмет  їх  достовірності  та повноти   інформації  для прийняття  відповідного  рішення. Якщо  всі документи подані  та  відомості  зазначені  вірно - приймається рішення  про  призначення грошової  компенсації.           

Протягом  1 робочого дня  після  прийняття  рішення  заявнику  видається  чи  надсилається  письмове  повідомлення.

В  разі,  якщо  документи  подано  не в повному  обсязі  – копію  рішення  про відмову  з  зазначенням  підстави  відмови  та  порядку  його оскарження  надсилається  заявнику.

Після  зарахування  коштів  на  картку  для  виплат  «пакунок малюка»   отримувач  самостійно витрачає  кошти  виключно  на  купівлю визначених  дитячих  товарів  та товарів для породіллі.

Кошти,  акумульовані  на  рахунку  можуть  бути  витрачені  отримувачем  протягом  року  з  дня  їх зарахування.

Придбати товари  можна  буде  у закладах торгівлі, інтернет-магазинах, які  приєднались  до  реалізації  пілотного  проекту  з  монетизації  одноразової  натуральної   допомоги «пакунок  малюка».

Реєстр  закладів  торгівлі  розміщений на офіційних  веб-сайтах  Мінсоцполітики  та АТ «КБ «Приватбанк».

                                             

Управління праці та соціального

захисту населення міської ради

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ