Шановні роботодавці! Служба зайнятості пропонує вам новий зручний сервіс – електронний кабінет роботодавця.
Послуга доступна на порталі державної служби зайнятості за посиланням:
Електронний кабінет – це зручно ішвидко! Для зареєстрованих користувачів в ньомудоступні такі функції:
✔Самостійнорозміщувативакансії безпосередньо на сайті (без передачі даних до центру зайнятості) та переглядати перелік зареєстрованих вакансій;
✔Подавати звіти за формою 3-ПН та переглядати звіти за формами 4-ПН, 1-ПА, що подавались до центру зайнятості;
✔Переглядати актуальність реквізитів підприємства;
✔Відстежувати історію направлень центром зайнятості затребуваних працівників, у тому числі на роботи тимчасового характеру;
✔Контролювати процес виконання договорів на громадські роботи;
✔Здійснювати відбір працівників шляхом перегляду резюме;
✔Отримувати актуальну інформацію щодо змін в сфері зайнятості.
Всі питання щодо користування електронним кабінетом можна задати безпосередньо фахівцям центру зайнятості за телефоном (05745) 2-54-08.
Також про послуги служби зайнятості для роботодавців –на сторінці Лозівського МРЦЗ в мережі Facebook.
Ми запрошуємо роботодавців до співпраці тазавжди відкриті до нових ініціатив, проєктів, новацій – усього того, що об’єднує небайдужих громадян заради спільного добробуту.