Важливе повідомлення

Бегущая строка

Шановні відвідувачі сайту! Інформуємо Вас, що сайт Лозівської міської ради перейшов на нову платформу за адресою: https://lozovagromada.gov.ua/

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ БЕЗ ЧЕРГ ТА ЗАЙВИХ ВИТРАТ

 

Електронний кабінет особи з інвалідністю

 

 Електронний кабінет особи з інвалідністю

Електронний кабінет особи з інвалідністю розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 № 362) та постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 № 121 «Про затвердження Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності».

Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує зручний оперативний спосіб подачі пакету документів для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі - ТЗР) онлайн.

Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує:

  1. доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП);
  2. особам, зареєстрованим в ЦБІ, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріпленні сканованих копій документів та підписання КЕП;
  3. особам, які відсутні в ЦБІ, можливість подачі заяви на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
  4. можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
  5. доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, виробників ТЗР, надавачів соціальних послуг;
  6. можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
  7. проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та оцінки якості наданих послуг.
  • Доступ до електронного кабінету можливий за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/, або на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням «Електронний кабінет особи з інвалідністю» у розділі «Е-Сервіси».

Ознайомитись з інструкцією користувача електронного кабінету особи та навчальним відео можна за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/20999.html

Додатково зазначаємо, що з порядком дій щодо забезпечення осіб з інвалідністю ТЗР можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики у розділі «Інвалідність», підрозділі «Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації», де розміщено інформаційні матеріали щодо реалізації механізму забезпечення ТЗР, зокрема, за посиланнями https://www.msp.gov.ua/content/zabezpechennya-tehnichnimi-ta-inshimi-zasobami-reabilitacii-specavtotransportom.html, https://www.msp.gov.ua/news/19917.html

Більш детальну інформацію щодо створення електронного кабінету особи з інвалідністю та забезпечення ТЗР можна отримати в управлінні праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області за телефоном (05745)-5-16-37.             

                              


Забезпечення

окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації

Порядком забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 321, визначено умови забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації.

Соціальні гарантії щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю в Україні визначено Законом України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні». Статтею 7 цього Закону передбачено, що медико-соціальна експертна комісія (далі – МСЕК) та лікарсько-консультативна комісія (далі – ЛКК) лікувально-профілактичного закладу складає (коригує) індивідуальну програму реабілітації  особи з інвалідністю, в якій визначаються реабілітаційні заходи і строки їх виконання, та здійснює контроль за повнотою та ефективністю виконання цієї програми.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 321  «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів» (далі – Порядок), на безоплатне отримання технічних та інших засобів реабілітації мають право:

-  Особи з інвалідністю

-  Діти з інвалідністю

-  Учасники АТО\ООС

-  Особи похилого віку

-  Жінки, дівчата після мастектомії, секторальної резекції молочної залози, квадрантектомії та з порушеннями розвитку молочних залоз

-  Діти з порушеннями опорно-рухового апарату (далі - діти віком до 18 років)

-  Особи, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист”

Дії працівників органу соціального захисту населення при зверненні особи з питання забезпечення технічним та іншим засобом реабілітації або отримання компенсації їх вартості:

Дія 1. Приймає від особи:

- заяву про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації)

- заяву про заміну технічного та іншого засобу реабілітації.

- документи для дострокової заміни ТЗР, визначені у пункті 39 Порядку, затвердженого постановою КМУ  від 05.04.2012 № 321 (зі змінами), а саме:

висновок МСЕК, індивідуальна програма або довідкою ЛКК, рішення ВЛК, довідки про викрадення, руйнування внаслідок дій непереборної сили (пожежа, повінь, землетрус тощо).

- заяву для тимчасового забезпечення особи ТЗР на період виготовлення замовленого засобу або проведення ремонту виданого засобу.

Дія 2. Сканує вищезазначені документи.

Дія 3. Ознайомлює та надає особі інформаційні матеріали щодо:

- переліку підприємств із зазначенням їх контактних даних, до яких такі особи можуть звернутися з питань забезпечення ТЗР;

- каталогу ТЗР, якими такі підприємства забезпечують осіб;

 - механізму забезпечення ТЗР та отримання компенсації.

Дія 4. Надає особі інформацію щодо електронного кабінету особи, його функціоналу та офіційного веб-сайту Мінсоцполітики (https://ek-cbi.msp.gov.ua/)

Дія 5. Надає інформацію щодо сумісності ТЗР.

Дія 6. Передає до Харківського обласного відділення фонду інвалідів соціального захисту інвалідів (далі – Фонд) захищеними каналами зв’язку скановані копії заяв та документів у день їх подачі для завантаження їх до електронної особової справи особи.

Дія 7. Один раз на два тижні передає заяви про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації) разом з документами в паперовій формі до Фонду.

Дія 8. Інформує особу:

- про подачу не повного пакету та необхідність подання відсутніх документів.

- про наявність в особовій картці особи сформованого електронного направлення, у разі повторного забезпечення (виплати компенсації) особи ТЗР.

Дія 9. Передає оригінал видаткової накладної (товарного чека) для виплати компенсації до Фонду протягом не пізніше ніж шести місяців з дати, зазначеної у видатковій накладній (товарному чеку).

Дія 10. Приймає від особи звернення щодо невідповідності безпеки та функціональних властивостей ТЗР та надсилає такі звернення до відповідних органів, зокрема до Держлікслужби.

Пунктом 5 Порядку передбачено використання електронного каталогу-класифікатора ТЗР, який формується Українським науково-дослідним інститутом протезування, протезобудування та відновлення працездатності (далі – УкрНДІпротезування) відповідно до класифікаційних угруповань за функціональними та конструктивними ознаками зазначених засобів  для реалізації можливостей вибору ТЗР особою з інвалідністю. 

Електронний каталог-класифікатор технічних засобів реабілітації згідно з ДСТУ 7202:2019 (ISO 9999:2016, NEQ) 

Програма для підбору крісел колісних 

Методичні рекомендації щодо формування та ведення електронного каталогу-класифікатора технічних та інших засобів реабілітації 

Перелік підприємств усіх форм власності, які виготовляють, постачають і ремонтують технічні засоби реабілітації  та відповідають кваліфікаційним вимогам, установленим Мінсоцполітики

Більш детальну інформацію щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації можна отримати в управлінні праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області за телефоном (05745)-5-16-37.


Інформація щодо

соціальної транспортної послуги 

З 14 червня 2021 року для мешканців Харківської області розпочне роботу нова соціальна транспортна послуга. Маломобільні особи отримують можливість безкоштовно пересуватися по території Харківської області на спеціалізованих автомобілях, які обладнані підйомником або пандусом для крісла колісного.

  Право користуватися соціальними транспортними послугами надається:

  • особам, яким встановлено І або ІІ групу інвалідності, мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються за допомогою засобів реабілітації, зокрема, крісел колісних;
  • дітям з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату у супроводі 1 дорослого;
  • іншим особам, які пересуваються за допомогою засобів реабілітації для пересування.

Маломобільні мешканці області зможуть отримати соціальну транспортну послугу для відвідування:

соціальних, медичних, реабілітаційних, адміністративних установ та закладів, в тому числі санаторно-курортних, культурних та учбових установ, судів, майстерень, протезно-ортопедичних підприємств, вокзалів, рекреаційних зон, культурно-масових та спортивних заходів.

Кількість поїздок для кожної особи складає до 6 поїздок на місяць, невикористані поїздки не переносяться на наступний місяць. Компенсація за невикористані поїздки не відшкодовується.

Поїздки здійснюються по території міста Харкова та між населеними пунктами Харківської області та надаються особам на безоплатній основі цілодобово у робочі дні (у вихідні та святкові дні в разі потреби) за їх попередньою заявкою по телефону.

Отримати детальну інформацію та замовити послугу можливо за телефоном диспетчерської служби з 08:00 до 20:00 щоденно без вихідних: 067-822-40-84, 050-425-17-65.

Організація надання соціальної транспортної послуги здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Громадською організацією інвалідів «Креавита» в рамках реалізації проєкту «Пілотна модель соціальної транспортної послуги для жителів Харківської області».


До уваги учасників бойових дій!

В квітні 2021 року відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» буде розпочато виплату щорічної разової грошової допомоги до 5-го травня, зокрема, учасникам бойових дій в розмірі 1 491 грн.

З метою своєчасного отримання допомоги управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради просить учасників бойових дій в тому числі з числа учасників АТО, які демобілізовані та перебувають на військовому обліку в Лозівському військкоматі терміново звернутися до військкомату за адресою: м. Лозова, вул. Павлоградська, 54,  з паспортом, посвідченням учасника бойових дій, військовим квитком та номером особового банківського рахунку.

Детальну інформацію можна отримати за телефоном (05745)5-16-37


Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області інформує

Кабінет Міністрів України 08 квітня 2021 року прийняв постанову № 325 „Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і „Про жертви нацистських переслідувань”.

Згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2021 році передбачено у таких розмірах:

1) особам з інвалідністю внаслідок війни:

I групи – 4 421грн.;

II групи – 3 906 грн.;

III групи – 3 391 грн.;

2) учасникам бойових дій – 1 491 грн.;

3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною–4 421 грн.;

4) членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни – 966 грн.;

5) учасникам війни – 612 грн.

Детальну інформацію можна отримати за телефоном (05745) 5-16-37


До уваги учасників бойових дій!

В квітні 2020 року відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» буде розпочато виплату щорічної разової грошової допомоги до 5-го травня, зокрема, учасникам бойових дій в розмірі 1 390 грн.

З метою своєчасного отримання допомоги управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради просить учасників бойових дій в тому числі з числа учасників АТО, які демобілізовані та перебувають на військовому обліку в Лозівському військкоматі терміново звернутися до військкомату за адресою: м. Лозова, вул. Павлоградська, 54, з паспортом, посвідченням учасника бойових дій, військовим квитком та номером особового банківського рахунку.

Детальну інформацію можна отримати в каб. № 6 - 8 або за телефоном (05745)5-16-37


Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області інформує

Кабінет Міністрів України 19 лютого 2020 року прийняв постанову № 112 „Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і „Про жертви нацистських переслідувань”.

Згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 році передбачено у таких розмірах:

1) особам з інвалідністю внаслідок війни:

I групи – 4 120гривень;

II групи – 3 640 гривень;

III групи – 3 160 гривень;

2) учасникам бойових дій – 1 390 гривень;

3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною–4 120 гривень;

4) членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни – 900 гривень;

5) учасникам війни – 570 гривень.

Детальну інформацію можна отримати в кабінеті № 6-8 або за телефоном (05745) 5-16-37


Реабілітація дітей з інвалідністю

Запроваджений новий механізм забезпечення заходами з реабілітації дітей з інвалідністю за принципом „гроші ходять за людиною”, що дозволить забезпечити адресність,  прозорість та підвищити якість надання реабілітаційних послуг.

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 року № 309

  1. Для забезпечення дитини реабілітаційними заходами один із батьків дитини чи її законний представник подає до управління праці та соціального захисту населення заяву про направлення дитини до реабілітаційної установи у довільній формі із зазначенням інформації про вибрану реабілітаційну установу разом з копіями:

- паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;

- індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;

- виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).

  1. Управління праці та соціального захисту населення протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви укладає договір про здійснення для дитини реабілітаційних заходів (далі - договір) у трьох примірниках (один - для місцевого органу соціального захисту населення, другий - для реабілітаційної установи, третій — для одного з батьків дитини чи її законного представника), в якому зазначаються строки здійснення реабілітаційних заходів у реабілітаційній установі, їх вартість тощо.
  2. Вартість реабілітаційних заходів для кожної дитини визначається реабілітаційною установою відповідно до індивідуальної програми реабілітації, в якій зазначаються обсяг і строки проведення таких заходів.

Гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I та II ступеня - 16 тис. гривень, III ступеня - 25 тис. гривень.

Гранична вартість реабілітаційних заходів для однієї дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I, II, III ступеня, збільшується на 50 відсотків для кожного ступеня.

Реабілітаційні заходи можуть надаватися як у стаціонарі, так і амбулаторно.

Під час здійснення реабілітаційних заходів у стаціонарі їх гранична вартість може включати вартість проживання та харчування дитини, одного з батьків дитини чи її законного представника. Під час здійснення реабілітаційних заходів амбулаторно у граничну вартість можуть включатися витрати на харчування дитини, одного з батьків дитини чи її законного представника.

Реабілітаційні заходи в межах їх граничної вартості можуть бути надані одній дитині декілька разів протягом бюджетного року.

  1. Перелік базових реабілітаційних заходів призначається індивідуально залежно від потреб дитини та включає:

- консультації лікарів, заняття з профільними лікарями і спеціалістами з реабілітації (лікар-невролог дитячий, логопед, лікар-психолог, лікар-педіатр, педагог соціальний, лікар-сурдолог, лікар фізичної та реабілітаційної медицини або лікар-фізіотерапевт, або лікар з лікувальної фізкультури, або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, фізичний терапевт та інші);

- реабілітаційні послуги (комплекс процедур), у тому числі фізичну терапію, лікувальну фізкультуру, масаж загальний, механотерапію за потребою (локомоторну терапію, мотомедтерапію), апаратну фізіотерапію (теплолікування, вібротерапію), метод динамічної пропріоцептивної корекції із застосуванням рефлекторно-навантажувального пристрою “Гравістат”, логопедичну корекцію, психологічну корекцію, педагогічну корекцію, соціальну адаптацію тощо.

Довідково: На сьогодні діти та дорослі з інвалідністю (усіх нозологічних форм захворювання) можуть бути забезпечені реабілітаційними послугами  відповідно до Порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 80. Даний Порядок визначає механізм надання особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю, та/або дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності (з метою попередження інвалідності), послуг із комплексної реабілітації (абілітації) в реабілітаційних установах комунальної та державної форми власності.

Для отримання детальної інформації щодо реабілітація дітей з інвалідністю необхідно звертатися до управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради за адресою:  м. Лозова, м-н 4, буд. 73, каб. 7, телефон для довідок (05745) 5-16-37.


З 1 жовтня 2019 року пільги за користування житлово-комунальними послугами надаватимуться у грошовій формі

Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» затверджено Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, який застосовується з 1 жовтня 2019 року.

Зазначеним порядком окреслено перелік пільг, оплата яких здійснюватиметься у грошовій формі, визначено розрахунок розміру пільги, механізм її виплати, операційні дії щодо виплати пільг у грошовій безготівковій формі та у готівковій формі.

Розрахунок розміру пільг буде проводитися в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги.

Виплата пільг у грошовій безготівковій формі

Пільги надаватимуться у грошовій безготівковій формі через АТ «Ощадбанк» (аналогічно грошовій безготівковій формі надання житлових субсидій).

Після здійснення перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг АТ “Ощадбанк” інформує протягом доби пільговика шляхом надсилання йому смс-повідомлення про стан розрахунків за послуги. У смс-повідомленні обов’язково зазначаються дані про наявний залишок платежу за кожним видом послуг.

Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати пільг, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються пільговикам АТ “Ощадбанк” шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки пільговиків, відкриті в АТ “Ощадбанк, про що АТ “Ощадбанк” інформує пільговика шляхом надсилання смс-повідомлень.

Виплата пільг у готівковій формі

Пільговики за власною заявою мають право на отримання пільг у готівковій формі. Кошти будуть перераховуватися Міністерством соціальної політики України на поточний рахунок пільговика, відкритий в АТ “Ощадбанк”. Пільговики зобов’язані сплачувати щомісяця вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги.

У разі виникнення простроченої понад місяць заборгованості з оплати послуг (внесків/платежів), сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340грн.), у пільговиків, які отримують пільгу у готівковій формі, виплата пільги з наступного місяця здійснюватиметься у грошовій безготівковій формі.

Отримувачі пільг у грошовій формі зможуть використовувати на власний розсуд зекономлені в результаті ощадливого споживання послуг кошти.

За отриманням більш детальної інформації про будь-які питання, пов’язані з наданням пільг, звертатися до управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради за адресою: м. Лозова, м-н 4, буд. 73, каб. 7 або за телефоном (05745) 5-16-37.


Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу

У 2019 році запроваджений новий механізм забезпечення заходами з реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу за принципом „гроші ходять за людиною”, що дозволить забезпечити адресність,  прозорість та підвищити якість надання реабілітаційних послуг.

Порядок використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 року № 309

  1. Для забезпечення дитини реабілітаційними заходами один із батьків дитини чи її законний представник подає до управління праці та соціального захисту населення заяву про направлення дитини до реабілітаційної установи у довільній формі із зазначенням інформації про вибрану реабілітаційну установу разом з копіями:

- паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;

- індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;

- виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).

Управління праці та соціального захисту населення:

- перевіряє наявність документів, поданих відповідно до Порядку;

- забезпечує ведення обліку дітей, які в порядку черговості направляються на здійснення реабілітаційних заходів;

- ознайомлює одного з батьків дитини чи її законного представника з переліком реабілітаційних установ, до яких такі особи можуть звернутися з питань забезпечення дитини реабілітаційними заходами;

- вносить до централізованого банку даних з проблем інвалідності  відомості про:  дитину, її законного представника, забезпечення дитини реабілітаційними заходами, у тому числі про вибір законним представником дитини реабілітаційної установи, укладення договорів, складення актів виконаних робіт із зазначенням фактично перерахованих коштів, строків перебування дитини в реабілітаційній установі.

Днем звернення одного з батьків дитини чи її законного представника до місцевого органу вважається дата надходження документів, зазначених у Порядку, що реєструються в журналі реєстрації документів.

Перелік реабілітаційних установ оприлюднюється на офіційних веб-сайтах Мінсоцполітики, Фонду соціального захисту інвалідів.

  1. Управління праці та соціального захисту населення протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви укладає договір про здійснення для дитини реабілітаційних заходів (далі - договір) у трьох примірниках (один - для місцевого органу соціального захисту населення, другий - для реабілітаційної установи, третій — для одного з батьків дитини чи її законного представника), в якому зазначаються строки здійснення реабілітаційних заходів у реабілітаційній установі, їх вартість тощо.

У разі отримання від реабілітаційної установи, вибраної одним із батьків дитини чи її законним представником, обґрунтованої відмови від здійснення реабілітаційних заходів у такій реабілітаційній установі місцевий орган інформує про це одного з батьків дитини чи її законного представника та пропонує вибрати іншу реабілітаційну установу.

Відшкодування вартості реабілітаційних заходів для дітей здійснюється управлінням праці та соціального захисту населення в межах бюджетних коштів шляхом їх безготівкового перерахування реабілітаційним установам як оплати за надані послуги відповідно до укладених договорів на підставі актів наданих послуг у розмірі, що не перевищує встановлену граничну вартість реабілітаційних заходів, а якщо вартість таких  заходів є меншою від граничної,  у розмірі, що не перевищує фактичну вартість реабілітаційних заходів.

Реабілітаційна установа видає у довільній формі одному з батьків дитини чи її законному представникові довідку про здійснені реабілітаційні заходи та результати реабілітації.

  1. Вартість реабілітаційних заходів для кожної дитини визначається реабілітаційною установою відповідно до індивідуальної програми реабілітації, в якій зазначаються обсяг і строки проведення таких заходів.

Гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I та II ступеня - 16 тис. гривень, III ступеня - 25 тис. гривень.

Гранична вартість реабілітаційних заходів для однієї дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I, II, III ступеня, збільшується на 50 відсотків для кожного ступеня.

Реабілітаційні заходи можуть надаватися як у стаціонарі, так і амбулаторно.

Вартість витрат реабілітаційної установи за здійснені для дитини реабілітаційні заходи становить не менше 30 відсотків граничної вартості реабілітаційних заходів для однієї дитини.

Під час здійснення реабілітаційних заходів у стаціонарі їх гранична вартість може включати вартість проживання та харчування дитини, одного з батьків дитини чи її законного представника. Під час здійснення реабілітаційних заходів амбулаторно у граничну вартість можуть включатися витрати на харчування дитини, одного з батьків дитини чи її законного представника.

Реабілітаційні заходи в межах їх граничної вартості можуть бути надані одній дитині декілька разів протягом бюджетного року.

  1. Перелік базових реабілітаційних заходів призначається індивідуально залежно від потреб дитини та включає:

- консультації лікарів, заняття з профільними лікарями і спеціалістами з реабілітації (лікар-невролог дитячий, логопед, лікар-психолог, лікар-педіатр, педагог соціальний, лікар-сурдолог, лікар фізичної та реабілітаційної медицини або лікар-фізіотерапевт, або лікар з лікувальної фізкультури, або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, фізичний терапевт та інші);

- реабілітаційні послуги (комплекс процедур), у тому числі фізичну терапію, лікувальну фізкультуру, масаж загальний, механотерапію за потребою (локомоторну терапію, мотомедтерапію), апаратну фізіотерапію (теплолікування, вібротерапію), метод динамічної пропріоцептивної корекції із застосуванням рефлекторно-навантажувального пристрою “Гравістат”, логопедичну корекцію, психологічну корекцію, педагогічну корекцію, соціальну адаптацію тощо.

Для отримання детальної інформації щодо реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу необхідно звертатися до управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради за адресою: м. Лозова, м-н 4, буд. 73, каб. 7, телефон для довідок (05745) 5-16-37

02 01

02 02

Забезпечення учасника АТО технічними та іншими засобами реабілітації в Україні технічними та іншими засобами реабілітації в Україні


 

Інформація щодо роботи виїзних медико-технічних бригад ХКЕПОП на 2019 рік

В приміщенні управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради медико-технічними виїзними бригадами Харківського Казенного експериментального протезно-ортопедичного підприємства (ХКЕПОП) в 2019 році буде проводитися прийом:

  • - замовлень на протезно-ортопедичні, швейно-бандажні вироби, ортопедичне взуття;
  • - примірку та видачу готових протезно-ортопедичних, швейно-бандажних виробів, ортопедичного взуття, при можливості дрібний ремонт ТЗР;
  • - консультації з питань протезування, ортезування, догляду за куксою та протезно-ортопедичними виробами.

 Графік роботи виїзних медико-технічних бригад ХКЕПОП на 2019 рік

Приміщення

І квартал

ІІ квартал

ІІІ квартал

ІVквартал

Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради

 

за адресою:

м. Лозова, м-н 4,

буд. 73

телефон

для довідок

5-16-37

14

лютого

 

з 9-13 год.

16

травня

 

з 9-13 год.

15

серпня

 

з 9-13 год.

14

листопада

 

з 9-13 год.

 

Інформація щодо роботи виїзних медико-технічних бригад ПОГ «ІНВАТЕХ» (м. Полтава) на 2019 рік

В приміщенні управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради медико-технічними виїзними бригадами ПОГ «ІНВАТЕХ»  в 2019 році буде проводитися прийом:

  • - замовлень на протезно-ортопедичні вироби, ортопедичне взуття;
  • - примірку та видачу готових протезно-ортопедичних виробів, ортопедичного взуття;
  • - консультації з питань отримання і ремонту технічних засобів реабілітації;
  • Можливо обслуговування на дому (за попереднім записом)
  • Телефон для довідок та попереднього запису: 0632035206, 0959498325, 0961087286 – Тетяна Володимирівна Дроздова – регіональний представник виробника в Харківській області (м. Харків, пр.Науки, 40, оф. 6-67, по буднях з 9.00 до 18.00)

 Графік роботи виїзних медико-технічних бригад ПОГ «ІНВАТЕХ» на 2019 рік

Приміщення

Дата прийому

 

Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради

 

за адресою:

м. Лозова, м-н 4,

буд. 73

телефон

 для довідок

5-16-37

29 січня 2019р.

26 лютого 2019р.

26 березня 2019р.

23 квітня 2019р.

28 травня 2019р.

25 червня 2019р.

30 липня 2019р.

29 серпня 2019р.

24 вересня 2019р.

29 жовтня 2019р.

26 листопада 2019р.

03 грудня 2019р.


Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області інформує

Санаторно-курортне лікування для учасників бойових дій з числа учасників АТО

Управлінням праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради розпочато роботу по направленню на відпочинок до санаторно-курортних закладів Харківської області учасників АТО і членів їх сімей та членів сімей загиблих учасників АТО

До уваги пільгового контингенту! 

Порядок відшкодування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, вартості проїзду міжміським транспортом

Перелік санаторно-курортних закладів, які забезпечують осіб з інвалідністю, чорнобильців та учасників антитерористичної операції послугами з санаторно-курортного лікування


 

Урядом змінено Порядок забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення

Інформація щодо окремих норм, викладених у положеннях про державні реабілітаційні установи, що провадять комплексну реабілітацію для дітей з інвалідністю

Інформація щодо окремих норм, викладених у положеннях про державні реабілітаційні установи, що провадять комплексну реабілітацію для осіб з інвалідністю, які досягли повноліття

Забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітаціії

Забезпечення жінок протезами молочних залоз

Дорожня карта для людей з інвалідністю.

Інформація щодо надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням доходів

Інформація щодо права на пільги окремих категорій громадян

Буковинський міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідів

Інформація щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації учасників АТО, які постраждали внаслідок антитерористичної операції.


Виплата щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня у 2019 році

Кабінет Міністрів України 20 березня прийняв постанову „Деякі питання виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і „Про жертви нацистських переслідувань”.

Згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2019 році передбачено у таких розмірах:

1) особам з інвалідністю внаслідок війни:

I групи – 3 850 гривень;

II групи – 3 400 гривень;

III групи – 2 950 гривень;

2) учасникам бойових дій – 1 295 гривень;

3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною–3 850 гривень;

4) членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни – 840 гривень;

5) учасникам війни – 530 гривень.

Детальну інформацію можна отримати за телефоном 5-16-37


До уваги учасників бойових дій!

В квітні 2019 року відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» буде розпочато виплату щорічної разової грошової допомоги до 5-го травня, зокрема, учасникам бойових дій в розмірі 1 295 грн.

З метою своєчасного отримання допомоги управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради просить учасників бойових дій в тому числі з числа учасників АТО, які демобілізовані та перебувають на військовому обліку в Лозівському військкоматі терміново звернутися до військкомату за адресою: м. Лозова, вул. Павлоградська,54, з паспортом, посвідченням учасника бойових дій, військовим квитком та номером особового банківського рахунку.

Телефон для довідок 5-16-37


До уваги учасників бойових дій з числа учасників АТО!

Демобілізовані учасники бойових дій з числа учасників АТО мають право на забезпечення безоплатним санаторно-курортним лікуванням через управління праці та соціального захисту населення та право вільного вибору санаторно-курортного закладу для оздоровлення.

Для можливості отримання санаторно-курортного лікування учаснику бойових дій необхідно звернутися до кабінету № 6 управління праці та соціального захисту населення з документами, передбаченими постановою КМУ від 31.03.2015 року № 200 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням», а саме: з заявою, медичною довідкою лікувальної установи за формою № 070/о, посвідченням учасника бойових дій, військовим квитком та документом, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

Учасники бойових дій, які знаходяться на військовій службі забезпечуються санаторно-курортними путівками за місцем служби.

Детальну інформацію можна отримати за телефоном  5-16-37


Особи з інвалідністю та постраждалі учасники антитерористичної операції самостійно обиратимуть санаторії для оздоровлення

Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 01.03.2017р. № 110 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 187 і від 31 березня 2015р. № 200», якою затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками.

Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуватимуться на підставі тристоронньої угоди (особа-управління-санаторій). Особа зможе самостійно обрати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління, де перевіряється заклад на відповідність встановленим вимогам. Після цього  укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги. При цьому гранична вартість путівки для відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначатиметься щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном. На сьогодні відповідний наказ опрацьовується міністерством. Крім того, розробляється перелік базових послуг, який найближчим часом буде затверджено.

Телефон для довідок 5-16-37


Інформація щодо роботи виїзних медико-технічних бригад ХКЕПОП  на 2018 рік

В приміщенні управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради медико-технічними виїзними бригадами Харківського Казенного експериментального протезно-ортопедичного підприємства (ХКЕПОП) в 2018 році буде проводитися прийом:

  • замовлень на протезно-ортопедичні, швейно-бандажні вироби, ортопедичне взуття та ортопедичні устілки;
  • примірку та видачу готових протезно-ортопедичних, швейно-бандажних виробів, ортопедичного взуття, при можливості дрібний ремонт ТЗР;
  • консультації з питань протезування, ортезування, догляду за куксою та протезно-ортопедичними виробами;
  • виявлення разом з органами місцевого соціального захисту серед населення осіб, що потребують протезно-ортопедичної допомоги, оформлення відповідних замовлень та проведення роз’яснювальної роботи серед населення.

Графік роботи виїзних медико-технічних бригад ХКЕПОП на 2018 рік 

Приміщення

І квартал

ІІ квартал

ІІІ квартал

ІV квартал

Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради

за адресою: м. Лозова, м-н 4, буд. 73

телефон для довідок: 5-16-37

8

 лютого

 

з 09-13 год.

17

травня

 

з 09-13 год.

9

серпня

 

з 09-13 год.

8

листопада

 

з 09-13 год.

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ