0°C

Погода у Лозовій

Хмарно

Вологість: 97%

Вітер: 27.36 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

 

Довідка про роботу управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області за І квартал 2018 року

 

Довідка про роботу управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області за 2017 рік

 

Інформаційно – аналітичні матеріали про роботу Лозівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Харківської області за 2017 рік

 

Додаток до інформаційно – аналітичних матеріалів про роботу Лозівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Харківської області за 2017 рік

 

 

Положення про управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області

 

Довідка про виконання Програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та їх сімей на 2017-2019 роки за І півріччя 2017 року

 

Довідка про виконання Програми соціального захисту населення м. Лозова на 2017-2019 роки за І півріччя 2017 року

 

Довідка про роботу управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області за І півріччя 2017 року

 

Інформаційно – аналітичні матеріали про роботу Лозівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Харківської області за січень - квітень 2017 року

Про внесення змін до Положення про почесні звання України.

 

Інформація про виконання Програми соціальної підтримки учасників АТО та їх сімей за 7 місяців 2016 року.

 

Інформація про виконання Програми соціального захисту населення міста Лозова за 7 місяців 2016 року.

 

Довідка про роботу управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради за І квартал 2017 року.

 

Довідка про роботу управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради за 2016 рік.

 

Довідка про роботу управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради за 2015 рік.

 

Довідка про роботу управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради за 2014 рік.

 

Довідка про роботу управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради за 2013 рік


Довідка

про роботу управління праці та соціального захисту населення

міської ради з питань призначення державних соціальних допомог та житлових субсидій мешканцям м.Лозова за І півріччя 2018 року

Робота управління спрямована на виконання політики держави в сфері соціального захисту, підвищення рівня соціальної захищеності та якості життя мешканців міста. Програма державних соціальних допомог та житлових субсидій є однією з найважливіших форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення та головним напрямом роботи управління.

Станом на 01.07.2018 року на обліку в управлінні перебувало  5633 одержувачі державних соціальних допомог, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість яких в цілому зменшилася на 871 особу. Це зумовлено тим, що розміри переважної кількості допомог визначаються з урахуванням доходів сім'ї, які зросли в порівнянні з попереднім роком, зокрема, мінімальна заробітна плата.

В І півріччі нараховано та профінансовано державних соціальних допомог на загальну суму 54,3 млн. грн.

17 видів державних соціальних допомог на суму майже 9,1 млн.грн. щомісяця виплачується сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, дітям-сиротам, інвалідам, дітям-інвалідам та іншим категоріям громадян, які мають право на отримання державних соціальних допомог згідно з діючим законодавством.

Кількість одержувачів допомоги сім'ям з дітьми за І півріччя поточного року зменшилася на 596 осіб в порівнянні з аналогічним періодом минулого року та становить 3168 одержувачів, відповідно зменшилися і видатки на  1,7 млн.грн., за звітний період склали 27 млн.грн.

З 01 січня поточного року запроваджено новий вид допомоги для осіб, які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсійну виплату, за наявності в них не менше як 15 років страхового стажу - тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 року №1098. Станом на 01.07.2018 року зазначений вид допомоги отримує 6 осіб. Сума призначеної допомоги становить 32,3 тис.грн.

Велика увага приділяється роботі з внутрішньо переміщеними особами.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 року № 689 внесено зміни до Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в т.ч. на оплату житлово-комунальних послуг, якими передбачено: підвищення розміру допомоги особам з інвалідністю І групи та дітям з інвалідністю до 130% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на сьогодні розмір допомоги зазначеній категорії становить 1865,5 грн.; особам з інвалідністю ІІ групи - до 115 %, що становить 1650,25 грн.; розширення кола внутрішньо переміщених осіб, які мають право на отримання допомоги, шляхом збільшення верхньої межі суми коштів, які може мати член сім'ї внутрішньо переміщеної особи на депозитному банківському рахунку і не втрачати право на отримання допомоги, з 10 до 25 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року №15 внесено зміни щодо підвищення розміру допомоги для осіб, що отримують пенсію, та дітей - 1000 грн.; підвищення граничного розміру загальної суми допомоги на сім'ю до 3000 грн.; для сім'ї, до складу якої входять особи з інвалідністю або діти з інвалідністю - 3400 грн., для багатодітної сім'ї - 5000 грн.

На сьогодні 270 сімей отримують щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в т.ч. на оплату житлово-комунальних послуг.

Сума призначеної допомоги становить 2,6 млн.грн. Інші види державних соціальних допомог отримують 113 сімей з числа внутрішньо переміщених осіб.        

При призначенні державних соціальних допомог усі сім'ї переселенців обстежуються державними соціальними інспекторами управління та відповідно до законодавства будь-які соціальні виплати внутрішньо переміщеним особам призначаються та відновлюються тільки після розгляду комісією на підставі подання установи, яка здійснює ці виплати та акта обстеження, що складається управлінням праці та соціального захисту населення міської ради в процесі обстеження сім'ї переселенців.

З 1 травня 2018 року Урядом внесено суттєві зміни до Порядку надання житлових субсидій населенню.

Переважній більшості громадян, які отримували субсидію в попередньому періоді і не мають куплених предметів вартістю понад 50 тис.грн., нових автомобілів, або у складі сімей яких немає працездатних осіб, в яких відсутні доходи, - як і раніше державна допомога перепризначена в автоматичному режимі.  

Натомість повторно - Заяву і Декларацію - потрібно подавати наступним категоріям громадян:  

- орендарям житла;

- внутрішньо переміщеним особам;

- сім’ям, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих, а фактично проживаючих в помешканні осіб;

- сім’ям, де є непрацюючі громадяни працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати;

- громадянам, в яких відбулися зміни у складі сім’ї протягом останнього року;

- особам, члени сім'ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства (чоловік, дружина), на яке було призначено субсидію в попередньому періоді.

Відтепер субсидія на загальних підставах не призначається, якщо сім’я володіє автомобілем, з дати випуску якого минуло менше 5 років, такі громадяни зобов'язані подати заяву на розгляд комісії, зазначивши інформацію про наявність транспортного засобу в декларації, а в разі його придбання протягом періоду отримання субсидії - повідомляти управління праці та соціального захисту населення міської ради протягом 30 днів.

Внутрішньо-переміщені особи мають право оформити субсидію без договору оренди житла – лише на підставі заяви і декларації, із зазначенням складу домогосподарства.

З 1 травня 2018 року право на субсидію втратили громадяни, площа квартири яких перевищує 120 квадратних метрів, а будинку – 200 квадратних метрів, крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей. Власники такої житлової площі змушені оплачувати послуги у повному обсязі.

Призначення субсидії за рішенням комісії на збільшену норму житла непрацездатним непрацюючим громадянам, допускається не більш ніж на 30%.

В опалювальному періоді 2017-2018 рр. кількість одержувачів житлових субсидій становила 20,6 тис. домогосподарств.

Станом на 01.08.2018 року на неопалювальний період з травня по вересень 2018 року в автоматичному режимі без звернень громадян проведено розрахунок житлової субсидії 10601 домогосподарству та 2270 - за особистою заявою, в тому числі 1691 - за рішенням комісії (на загальну площу житла, на фактичну кількість проживаючих, особам, доходи яких менше мінімальної заробітної плати). 5226 сім'ям відмовлено у призначенні субсидії з травня 2018 року через:

несплату ЄСВ - 3387;

наявність боргу з оплати житлово-комунальних послуг - 976;

доходи яких менше мінімальної заробітної плати - 863.

Управлінням проведено системну роботу щодо повідомлення громадян, які мають прострочену понад два місяці заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг та які погасять заборгованість або укладуть договори її реструктуризації протягом двох місяців, таким громадянам субсидію буде призначено з травня місяця. Громадян, доходи яких менше мінімальної заробітної плати - про можливість вирішення питання за рішенням комісії.

Кожному домогосподарству надіслано повідомлення про призначення чи непризначення субсидії із зазначенням обставин.

Субсидію готівкою на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива призначено 274 сім'ям на загальну суму 895,8 тис.грн.

За звітний період нараховано субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на суму 109,554 млн.грн., станом на 01.08.2018 р. - 112,597 млн.грн. Профінансовано станом на 01.08.2018 р. шляхом надання субвенції з державного бюджету місцевому бюджету на суму     172,061 млн.грн. з урахуванням боргу минулого року в сумі 92,520 млн.грн.

Кредиторська заборгованість підприємствам - надавачам житлово-комунальних послуг станом на 01.08.2017 року складає 33,056 млн.грн., в т.ч. заборгованість перед комунальними підприємствами міста.

Середній розмір субсидії для відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги в опалювальний період становив 1740 грн., в неопалювальний період - 260 грн.

В окремих випадках, питання призначення субсидій розглядається комісією з призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, житлових субсидій та пільг населенню, створеною при виконавчому комітеті міської ради. Протягом звітного періоду проведено 8 засідань комісії, розглянуто 2998 заяв громадян про призначення житлової субсидії, з них  2668 домогосподарствам призначено субсидію, що становить 89% від розглянутих.

Порядком надання житлових субсидій населенню передбачено повернення невикористаної суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо-, електропостачання для індивідуального опалення, що в еквіваленті не перевищує вартості (станом на 1 травня нового неопалювального сезону) 100 куб. метрів природного газу або вартості 150 кВт•г електричної енергії (в разі використання природного газу/електричної енергії для індивідуального опалення), яка перераховується на особовий рахунок одержувача субсидії виключно в банківській установі на підставі списків таких осіб, які подаються до 1 червня поточного року підприємствами - виробниками/виконавцями послуг з газо-, електропостачання. Перерахування частини невикористаної субсидії на особовий рахунок одержувача субсидії в банківській установі здійснюється на підставі особистої заяви одержувача, поданої до 01 вересня поточного року.

Відповідно до наданих списків організацій - надавачів житлово-комунальних послуг, а саме: ПАТ”Харківгаззбут” - на 2061 особу на суму 1266,99 тис. грн. та АК”Харківобленерго” - на 12 осіб на суму 1620 грн., яким має бути виплачено невикористані кошти субсидій .

Станом на 01.08.2018 року спеціалістами управління поінформовано зазначених громадян щодо необхідності подання відповідної заяви для повернення невикористаних субсидій.

На сьогоднішній день до управління із заявами звернулося 1227 осіб з питання повернення коштів на суму 759,635 тис.грн.

У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2016 року № 534 “Деякі питання надання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуг з централізованого опалення (теплопостачання), постачання холодної та гарячої води і водовідведення та послуг з газо-, електропостачання для індивідуального опалення” (зі змінами) підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги, 7 ЖБК проведено розрахунок невикористаних сум субсидій за попередній період надання субсидії на загальну суму 12,893 млн.грн. для повернення до державного бюджету

Для зручності громадян управлінням організовано роботу відділу соціальних допомог за окремим графіком: щоденно з 7.00 до 18.00 год. без обідньої перерви, в суботу з 8.00 до 12.00 гол, прийом заяв на призначення усіх видів соціальних допомог та субсидій мешканців центральної частини міста здійснюється за адресою: вул.Козацька, буд.5 один раз на тиждень.

Враховуючи актуальність питання призначення житлових субсидій, підвищену увагу до нового Порядку призначення субсидій, з 10 травня управлінням праці та соціального захисту населення проведено широкомасштабну інформаційно-роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації, проведено зустрічі з трудовими колективами ТОВ «ЛКМЗ», КЗОЗ «ЛТМО», ЛУКіМ, ЛФ ХАДЖ, комунальних підприємств; зустрічі з мешканцями смт.Панютине та с.Домаха, з громадськими організаціями, мешканцями ЖБК та ОСББ.

Для донесення інформації до пересічних громадян міста, надання консультацій та роз’яснень на окремих прикладах управлінням праці було проведено в актовій залі управління зустрічі з мешканцями міста. Взагалі, цим видом інформаційно-роз’яснювальної роботи було охоплено 2500 громадян.

Проведено прес-конференцію з усіма телекомпаніями міста, газетою «Голос Лозівщини», в газеті надруковані 3 статті.

Інформація про проведені зустрічі та про застосування нових норм Положення про порядок призначення житлових субсидій оперативно розміщувалася на офіційних сайтах міської ради та управління праці.

За телефоном гарячої лінії (5-13-55) громадяни у зручний для себе час мають можливість записатися на прийом до спеціалістів та отримати загальну інформацію щодо призначення всіх видів державних соціальних допомог та житлових субсидій, роз’яснення та консультації з вищезазначених питань, необхідного переліку документів тощо.

В квитанціях за травень по сплаті за житлово-комунальні послуги, які розносяться працівниками КП «ЖУК», було розміщено актуальну інформацію, надану управлінням праці та соціального захисту населення, щодо необхідності звернення з новими заявами та деклараціями деяких категорій домогосподарств для призначення субсидії на неопалювальний період.

Спеціалісти управління розуміють всю важливість коректної та виваженої поведінки по відношенню до отримувачів житлових субсидій, оскільки внесені зміни значно зменшать кількість отримувачів субсидії та можуть призвести до соціального невдоволення.

Управлінням праці та соціального захисту населення здійснюється все можливе для максимальної зручності громадян при зверненні за призначенням усіх видів державних соціальних допомог та житлових субсидій, адже від своєчасного та якісного їх призначення залежить соціальна захищеність, спокій та рівновага мешканців міста.


Звіт про проведення зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг особам, які перебувають на обслуговуванні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради.

 У  2017 році комісією з проведення зовнішньої оцінки надання соціальних послуг особам, які перебувають на обслуговуванні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради, створеною за наказом начальника управління праці та  соціального захисту населення Лозівської міської ради від 20.12.2016 року № 69-од, було проведено зовнішню оцінку якості соціальних послуг, які надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради.

  В ході організації та проведення оцінки застосовувався Порядок проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 27 грудня 2013 року № 904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг».

Метою зовнішньої оцінки є: моніторинг та контроль якості надання соціальних послуг територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради.

У 2016 році на обслуговуванні в територіальну центрі перебувало 2266 осіб, в тому числі: відділення соціальної допомоги вдома – 1130 осіб (з них – спеціалізоване відділення соціальної допомоги вдома для осіб з психічними захворюваннями – 78 осіб), відділення денного перебування – 633 особи, відділення організації надання адресної натуральної допомоги – 617 осіб.

Оцінка якості соціальних послуг визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості  надання соціальних послуг. При  проведенні зовнішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувалися показники якості соціальної послуги такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

Комісією проведено вибіркову перевірку особових справ громадян, які знаходяться на обслуговуванні у відділенні соціальної допомоги вдома та спеціалізованому відділенні соціальної допомоги вдома. Справи ведуться з дотриманням вимог постанови КМУ від 29.12.2009 року № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів» та Державного стандарту догляду вдома, який затверджено наказом Міністерства соціальної політики від 13.11.2013 року № 760.

         Зовнішньою оцінкою було охоплено відділення денного перебування територіального центру. Згідно  вимог  п. 28 Переліку соціальних  послуг, умов та порядку їх надання територіальним центром, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2009 року № 1417, відділення денного перебування утворюється для надання соціальних послуг не менш як 30 громадянам на день. На момент перевірки ведення журналів надання соціальних послуг  у відділенні денного перебування виявлено, що  кількість отримувачів соціальних послуг відповідає вимогам вищезазначеної постанови.

          Згідно затверджених заходів та журналу обліку відвідування підопічними відділення, встановлено, що у відділенні денного перебування постійно проводяться зайняття, лекції, наприклад:

  • 11.01.2017 року проведено заняття за програмою «Здоров’я і довголіття» з слухачами «Університету третього віку» на тему: «Сучасні методи збереження здоров’я» та консультація з лікарем-терапевтом на тему: «Профілактика вірусних захворювань» (учасники 35 осіб);
  • 18.01.2017 року лекція на тему: «Значення фізичних вправ та користь загартовування для літніх людей» та вікторина «Формула здоров’я» (учасники 31 особа);
  • 25.01.2017 року тренінгове заняття з підопічними відділення: «Мозковий штурм» щодо пропаганди фізичної культури і здорового способу життя серед людей похилого віку (учасники 36 осіб).

У відділенні працює спортивна кімната, яка користується великим попитом серед відвідувачів відділення. Вони мають змогу займатися, під керівництвом інструктора з трудової адаптації, на сучасних силових і кардіо тренажерах, отримують заряд позитивної енергії та підтримують своє здоров’я. Послуги надаються на безоплатній та платній основі, згідно затверджених тарифів. Ведеться реєстраційна картка обліку наданих послуг. В день проведення перевірки послугами спортивної кімнати скористалися 22 особи.

          Також, у відділенні працює пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації, послугами якого скористалося у 2016 році 43 громадянина.         

Під час зовнішньої оцінки діяльності територіального центру було перевірено роботу відділення організації надання адресної натуральної допомоги.

         Відділенням надаються наступні види послуг: перукарські, швацькі,  виконання робіт з ремонту приміщень, рубання дров, допомога на присадибній ділянці тощо.

Протягом 2016 року платними послугами територіального центру скористалися 372 особи, загальна сума коштів, яка надійшла від отримувачів платних соціальних послуг, склала 105,2 тис.грн., в тому числі: за швацькі послуги – 2,4 тис.грн., перукарські – 5,4 тис.грн.

За результатами проведення зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг роботу територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради можна оцінити, як «добре».

Голова комісії, перший заступник

начальника управління

І.Ф.  Сазонова

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ