5°C

Погода у Лозовій

Переважно хмарно

Вологість: 98%

Вітер: 11.27 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

Лозівська міська рада Харківської області оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади:

головного спеціаліста юридичного відділу апарату виконавчого комітету міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

  • - вища освіта відповідного професійного спрямування;
  • - без вимог до стажу роботи;
  • - володіння державною мовою;
  • - володіння ПК.

        Бажаючі взяти  участь у конкурсі,  подають до конкурсної комісії такі документи:

  • - заяву про участь у конкурсі;
  • - заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
  • - дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • - копію документів про освіту;
  • - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік, у порядку визначеному Законом  України  «Про запобігання корупції» шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
  • - копію документа, який посвідчує особу;
  • - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • - заяву про надання згоди на збір та обробку  особистих персональних даних.

              Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається юридичним відділом апарату виконавчого комітету міської ради за тел. 2-35-03.

За інформацією про умови конкурсу звертатися за адресою: м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, адмінбудинок, 1 поверх, кім. 1, тел. 2-33-64
(відділ з питань управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування міської ради).

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
ВГОРУ