13°C

Погода у Лозовій

Мінлива хмарність

Вологість: 32%

Вітер: 28.97 km/h

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

Документи приймаються з 23 березня по 21 квітня 2018 року

Лозівська міська рада Харківської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

 

спеціаліста І категорії відділу доходів фінансового управління міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра (економіка, фінанси, бухгалтерський облік);

- без вимог до стажу роботи;

  • - володіння державною мовою;
  • - володіння ПК.

         Бажаючі взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

              - заяву про участь у конкурсі;

              - заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

              - дві фотокартки розміром 4х6 см;

              - копію документів про освіту;

              - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;

              - копію документа, який посвідчує особу;

              - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

  • заяву про надання згоди на збір та обробку особистих персональних даних.

          Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається фінансовим управлінням міської ради за тел. 2-20-18.

За інформацією про умови конкурсу звертатися за адресою: м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, адмінбудинок, 1 поверх, кім. 1, тел. 2-33-64
(відділ з питань управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування міської ради).

 

начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування (будівництво та архітектура або право);

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі на керівних посадах - не менше трьох років або стаж роботи за фахом на керівних посадах - не менше п’яти років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

 

головного спеціаліста відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування (будівництво та архітектура);

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі - не менше трьох років або стаж роботи за фахом у сфері містобудування, будівництва та архітектури - не менше п’яти років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

 

головного спеціаліста відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування (право);

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі - не менше трьох років або стаж роботи за фахом - не менше п’яти років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

          Бажаючі взяти  участь у конкурсі,  подають до конкурсної комісії такі документи:

              - заяву про участь у конкурсі;

              - заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

              - дві фотокартки розміром 4х6 см;

              - копію документів про освіту;

              - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік,  у порядку, визначеному Законом  України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;

              - копію документа, який посвідчує особу;

              - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

  • - заяву про надання згоди на збір та обробку  особистих персональних даних.

          Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради за тел. 2-32-69.

За інформацією про умови конкурсу звертатися за адресою: м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, адмінбудинок, 1 поверх, кім. 1, тел. 2-33-64
(відділ з питань управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування міської ради).

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
ВГОРУ