Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

Документи приймаються з 14 червня 2019 року по 13 липня 2019 року

Лозівська міська рада Харківської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

начальника відділу культурно-дозвіллєвої діяльності Управління культури міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;

- стаж роботи в галузі культури на керівних посадах - не менше трьох років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

         Бажаючі взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

              - заяву про участь у конкурсі;

              - заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

              - дві фотокартки розміром 4х6 см;

              - копію документів про освіту;

              - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;

              - копію документа, який посвідчує особу;

              - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

  • заяву про надання згоди на збір та обробку особистих персональних даних.

          Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

За інформацією про умови конкурсу, основні функціональні обов’язки, щодо розміру та умов оплати праці звертатися за адресою: Харківська обл., м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, адмінбудинок, 1 поверх, кім. 1, тел. 2-33-64 (відділ управління персоналом міської ради).

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ