Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

987

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2020 році доповіла начальниця відділу з питань діловодства та звернень громадян апарату виконкому міської ради Ольга Прасол на засіданні виконавчого комітету сьогодні, 26 січня.

Поінформувала, що найчастіше жителі громади порушували питання соціального захисту населення - призначення субсидії, соціальні виплати одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям, виплати одноразової допомоги на лікування та поховання. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року значно збільшилася кількість звернень громадян, пов’язаних з оформленням технічної документації із землеустрою, укладання договорів оренди.

Також, розглядалися питання про тарифи на житлово-комунальні послуги, благоустрій прибудинкових територій, стан доріг та освітлення вулиць. Зменшилась кількість звернень, щодо вирішення житлових питань.

Протягом 2020 року міським головою та його заступниками було проведено 39 особистих прийомів громадян. Під час особистого прийому прийнято 199 заявників.

                                                                                                                                    ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли

до Лозівської міської територіальної громади Харківської області

за 2020 рік

У Лозівській міській територіальній громаді Харківської області розгляд звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Всього протягом звітного періоду надійшло 10457 звернень громадян. В тому числі поштою – 143, на особистому прийомі керівництва міської ради та виконавчого комітету – 6383 звернень, через уповноважену особу -11, через органи влади – 270, від інших органів, установ, організацій -6, через засоби масової інформації – 2, засобами електронного зв’язку – 109, засобами телефонного зв’язку – 3533.

В роботі зі зверненнями громадян, які надійшли до Лозівської міської територіальної громади Харківської області, порушень термінів розгляду звернень та інших вимог чинного законодавства України не допущено.

     Скарг щодо діяльності органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади не надходило.

З усіх питань, порушених у зверненнях, громадяни отримали вичерпні відповіді та роз’яснення.

Повторних звернень не було.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (6978 звернень) загальна кількість звернень збільшилась на 3479, або 33,27%.

За звітний період надійшло 161 колективних звернень. У порівнянні з минулим роком (274) кількість колективних звернень зменшилась на 113 (на 41,24%).

   Звернень за категоріями авторів:

  • - учасники війни -16, (в 2019 - 20, на 20% менше);
  • - дітей війни – 189, (в 2019 році – 172,   на 9 % більше);
  • - осіб з інвалідністю внаслідок Великої Вітчизняної війни -11, (в 2019 році – 5,   на 54,55 % більше);
  • - осіб з інвалідністю внаслідок війни -23, (в 2019 році – 8,   на 65,22 % більше);
  • - учасники бойових дій – 41, (в 2019 році – 46, на 10,87 % менше);
  • - ветерани праці - 145, (в 2019 році – 17, на 88,28 % більше);
  • - осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи, дітей з інвалідністю з дитинства -326, (в 2019 році – 316, на 3,07 % більше);
  • - одиноких матерів -228, (в 2019 році – 58, на 74,56 % більше);
  • - багатодітних сімей – 119, (в 2019 році – 74,   на 37,82 % більше);
  • - учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 12, (в 2019 році – 9,  на 25 % більше);
  • - учасники АТО та члени сім’ї загиблого – 46, (в 2019 році -24, на 47,83 % більше);
  • - переселенець або внутрішньо переміщена особа – 8, ( в 2019 році – 7, на 12,50 % більше);
  • - інші категорії – 9293, ( в 2019 році - 6222, на 33,05 % більше).

Всього питань порушених у зверненнях громадян:

  • - аграрна політика і земельні відносини – 2376, (в 2019 році – 1361,   на 42,72 % більше);
  • - транспорт і зв’язок - 117, (в 2019 році – 135,   на 13,33 % менше);
  • - економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво -29, (в 2019 році – 58, на 50 % менше);
  • - фінансова, податкова митна політика – 0, (в 2019 році - 5, на 100% менше);
  • - соціальна політика, соціальний захист населення - 2385, (в 2019 році – 1634,   на 31,49 % більше);
  • - праця і заробітна плата - 19, (в 2019 році – 11,  на 42,11 % більше);
  • - охорона здоров’я - 124, (в 2019 році – 163, на 23,93 % менше);
  • - комунальне господарство - 1897, (в 2019 році – 1527,  на 19,5 % більше);
  • - житлова політика - 88, (в 2019 році – 320,   на 72,5 % менше);
  • - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації - 0, (в 2019 році – 40, на 100 % менше);
  • - сімейна та гендерна політика - 29, (в 2019 році – 75,   на 61,33 % менше);
  • - молодь, фізична культура і спорт, культура та культурна спадщина, туризм -2, (в 2019 році -21, на 90,48 % менше);
  • - освіта, наука, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність - 11, (в 2019 році – 21,   на 47,62 % менше);
  • - інші - 3380, (в 2019 році – 1592, на 52,9 % більше).

Протягом 2020 року міським головою та його заступниками було проведено 39 особистих прийомів громадян. Під час особистого прийому прийнято 199 заявників. Продовжується реалізація проекту «10 хвилин з міським головою», який є дієвим механізмом взаємодії жителів міста та старостинських округів з керівництвом міської ради.

Найчастіше порушувалися питання щодо соціального захисту населення, а саме призначення субсидії на житлово-комунальні послуги та соціальні виплати одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям, виплати одноразової допомоги на лікування, поховання.

Значно збільшилась кількість звернень громадян, в порівнянні з аналогічним періодом, пов’язаних з оформленням технічної документації із землеустрою, з метою подальшої передачі у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, укладання договорів оренди та непорозуміння між сусідами, щодо встановлення межі.

Також, розглядалися питання про підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та надання якісної послуги водопостачання (якість питної води та відновлення послуги), яка пов’язана з аварійним станом водогону. Про благоустрій прибудинкових територій, стан доріг та освітлення вулиць.

А також надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення ліками в рамках державної програми «Доступні ліки».

Протягом звітного періоду зменшилась кількість звернень, щодо вирішення житлових питань.

Деякі звернення громадян залишаються на контролі через недостатнє фінансування у 2020 році до наступного бюджетного періоду. Наприклад, колективне звернення, щодо проведення ремонтно-відновлювальних робіт з ліквідації аварійної ситуації (ремонт водогону) та відшкодування збитків. А також, колективні звернення мешканців багатоквартирних житлових будинків, щодо ремонту покриття внутрішньоквартальних доріг та тротуарів.

Відповідно до Положення про порядок надання адресної матеріальної допомоги населенню та Програми соціально захисту населення Лозівської міської територіальної громади, у зв’язку зі скрутними матеріально-побутовими обставинами, що склалися в сім’ях надавалася одноразова грошова допомога за зверненнями громадян.

Надана грошова допомога 253 громадянам на загальну суму 247900 грн., а саме:

  • учасникам АТО та членам сім’ї загиблого – 37 особам на суму  54300 грн.;
  • допомога на поховання померлих громадян 50 особам на суму 31000 грн.;
  • проведення безоплатної комп’ютерної томографії або магнітно - резонансної томографії - 22 особам;
  • надані клопотання про потребу оперативного лікування катаракти очей – 13 особам;
  • надана безоплатна деревина видалених дерев для опалення будинку - 49 осіб.

Вирішено позитивно питань - 1285, задоволено – 3068, задоволено частково – 83, вживається заходів – 116, дано роз’яснення – 5874, надіслано за належністю - 4. На контролі перебувають 27 звернення громадян, термін виконання яких не настав.

Продовжує роботу розділ «звернення громадян» на офіційному сайті Лозівської міської ради Харківської області: https://lozovarada.gov.ua, на якому розміщені зразки заяв з переліком документів для звернень з того чи іншого питання.

Спеціалістами відділу з питань діловодства та звернень громадян апарату виконавчого комітету міської ради продовжується робота з надання практичної допомоги підрозділам виконкому щодо підготовки відповідей та розгляду питань у зверненнях громадян.

Посадовими особами виконавчих органів міської ради з метою вирішення питань, порушених в зверненнях громадян, у межах повноважень здійснювалися заходи щодо залучення до розгляду звернень керівників підприємств, установ, організацій відповідно до компетенції, співробітників правоохоронних органів.

Першочергово проводиться робота по своєчасному вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян, вдосконалення впровадження системи електронного документообігу та підвищення рівня відповідальності посадових осіб за своєчасність та оперативність відпрацювання звернень громадян. У виконкомі міської ради та у самостійних структурних підрозділах робота зі зверненнями громадян організована і здійснюється на належному рівні.

З огляду на зазначене вище, вважаємо, що звернення громадян до виконавчого комітету міської ради є однією із форм виявлення рівня довіри населення до органів місцевого самоврядування та сподівання на позитивне вирішення життєво важливих для них питань.

 

 

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ