Важливе повідомлення

Бегущая строка

Підвіз технічної води буде здійснюватися автотранспортом на місто Лозова 04.03.2021 року за адресами: +++ М-н 3 буд. 38 (АТБ) - 16. 00-20.00 год. +++ М-н 4 буд.72 - 16.00-20.00 год. +++ М-н 4 буд. 43 - 16.00-20.00 год. +++ М-н 9 буд. 6 (кафе Шанс) – 16.00-20.00 год. +++ М-н 5 буд.9 - 16.00-20.00 год. +++ вул..Перемоги магазин «Посад» 16.00-20.00 год

Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ СЕАНСІВ ТЕЛЕФОННОГО ЗВ’ЯЗКУ

«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»

В УПРАВЛІННІ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ НА БЕРЕЗЕНЬ 2021 РОКУ

 

Дата

Час

Номер телефону

Питання

Відповідальний

Щодня

08.00-17.00

5-13-55

Порядок призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії

Інформатор

відділу соціальних допомог

03 березня

08.00 - 12.00

 

5-16-45

Призначення житлової субсидії

Заступник начальника управління -начальник   відділу соціальних допомог

Олена Жинова

13.00-17.00

 

Завідувач сектору прийняття рішень відділу соціальних допомог Наталія Путілова

04 березня

08.00 - 12.00

 

5-16-50

Запобігання насильству в сім'ї

Начальник відділу координації соціальної роботи

Тетяна Карпенко

13.00-17.00

Головний спеціаліст відділу координації соціальної роботи Ольга Саніна

11 березня

8.00-17.00

5-16-55

Соціальний захист громадян, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС

Начальник відділу з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС

Юлія Філіпович

 

12 березня

8.00-17.00

 

5-16-37

Забезпечення осіб з інвалідністю, ветеранів війни та учасників АТО санаторно-курортним лікуванням

Начальник відділу з питань надання пільг

Марина Михайлишина

15 березня

10.00 - 12.00

5-16-34

Дотримання законодавства про працю

Начальник відділу з питань праці та соціально-трудових відносин

Наталія   Петриченко

13.00 - 15.00

5-16-34

Охорона праці та атестація робочих місць за умовами праці

Головний спеціаліст відділу з питань праці та соціально-трудових відносин

Ольга Лисенко

15.00 -17.00

5-16-34

Зайнятість населення

Головний спеціаліст відділу з питань праці та соціально-трудових відносин

Вікторія Богачова

16 березня

8.00-17.00

5-16-24

Встановлення опіки чи піклування над недієздатними особами

Начальник юридичного відділу

Оксана Кушнір

17 березня

08.00-12.00

5-16-50

Надання соціальних послуг сім'ям, які опинилися в складних життєвих обставинах

Начальник відділу координації соціальної роботи

Тетяна Карпенко

13.00 - 17.00

Головний спеціаліст відділу координації соціальної роботи                                 Марина   Журбенко

 

17 березня

08.00 - 12.00

5-16-45

Призначення житлової субсидії та державних соціальних допомог

Головний спеціаліст сектору прийняття рішень відділу соціальних допомог

Наталія     Бугайова

13.00 - 17.00

Головний спеціаліст сектору прийняття рішень відділу соціальних допомог

Тетяна Ядришникова

22 березня

10.00 - 12.00

5-16-34

Дотримання законодавства про працю

Начальник відділу з питань праці та соціально-трудових відносин

Наталія   Петриченко

13.00 - 15.00

5-16-34

Охорона праці та атестація робочих місць за умовами праці

Головний спеціаліст відділу з питань праці та соціально-трудових відносин

Ольга Лисенко

15.00 -17.00

5-16-34

Зайнятість населення

Головний спеціаліст відділу з питань праці та соціально-трудових відносин

Вікторія Богачова

23 березня

08.00 - 12.00

5-16-50

Протидія торгівлі людьми

Начальник відділу координації соціальної роботи

Тетяна Карпенко          

Головний спеціаліст відділу координації

соціальної роботи                                   Наталія   Коваленко    

13.00-17.00

26 березня

08.00 - 17.00

5-16-37

Надання пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій формі

Заступник начальника відділу з питань надання пільг

Юлія Михалик  

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ