Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

Документи приймаються з 29 листопада по 28 грудня 2019 року

Лозівська міська рада Харківської області оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади:

головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра в галузі економіки;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі – не менше трьох років;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння ПК.

          Бажаючі взяти  участь у конкурсі,  подають до конкурсної комісії такі документи:

              - заяву про участь у конкурсі;

              - заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

              - дві фотокартки розміром 4х6 см;

              - копію документу про освіту;

              - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік,  у порядку, визначеному Законом  України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;

              - копію документа, який посвідчує особу;

              - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

  •               - заяву про надання згоди на збір та обробку особистих персональних даних.

          Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається фінансовим управлінням міської ради за тел. 2-27-73.

За інформацією про умови конкурсу звертатися за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 1, м. Лозова, Харківська обл., адмінбудинок, 1 поверх, кім. 1, тел. 2-33-64 (відділ управління персоналом міської ради)


Документи приймаються з  08.11.2019 року по 07.12 2019 року

Лозівська міська рада Харківської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

головного спеціаліста відділу реформування та юридичного  супроводу  управління житлово-комунального господарства та будівництва міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;

- страховий стаж роботи - не менше п’яти років;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння ПК.

          Бажаючі взяти  участь у конкурсі,  подають до конкурсної комісії такі документи:

              - заяву про участь у конкурсі;

              - заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

              - дві фотокартки розміром 4х6 см;

              - копію документу про освіту;

              - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік,  у порядку, визначеному Законом  України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;

              - копію документа, який посвідчує особу;

              - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

  • - заяву про надання згоди на збір та обробку особистих персональних даних.

          Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати працінадаєтьсяуправліннямжитлово-комунальногогосподарства та будівництваміської радиза тел. 2-20-15.

За інформацією про умови конкурсу звертатися за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 1,м. Лозова, Харківська обл., адмінбудинок, 1 поверх, кім. 1,тел. 2-33-64(відділ управління персоналом міської ради).

Служба за контрактом

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ