Документи приймаються з 29 листопада по 28 грудня 2019 року
Лозівська міська рада Харківської області оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади:
головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління міської ради
Вимоги до кандидатів на посаду:
- громадянство України;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра в галузі економіки;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі – не менше трьох років;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння ПК.
Бажаючі взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копію документу про освіту;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- - заяву про надання згоди на збір та обробку особистих персональних даних.
Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається фінансовим управлінням міської ради за тел. 2-27-73.
За інформацією про умови конкурсу звертатися за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 1, м. Лозова, Харківська обл., адмінбудинок, 1 поверх, кім. 1, тел. 2-33-64 (відділ управління персоналом міської ради)
Документи приймаються з 08.11.2019 року по 07.12 2019 року
Лозівська міська рада Харківської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
головного спеціаліста відділу реформування та юридичного супроводу управління житлово-комунального господарства та будівництва міської ради
Вимоги до кандидатів на посаду:
- громадянство України;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
- страховий стаж роботи - не менше п’яти років;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння ПК.
Бажаючі взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копію документу про освіту;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- - заяву про надання згоди на збір та обробку особистих персональних даних.
Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати працінадаєтьсяуправліннямжитлово-комунальногогосподарства та будівництваміської радиза тел. 2-20-15.
За інформацією про умови конкурсу звертатися за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 1,м. Лозова, Харківська обл., адмінбудинок, 1 поверх, кім. 1,тел. 2-33-64(відділ управління персоналом міської ради).