Оголошення

Дивитись усі

Туристичний маршрут

Туристичний маршрут

по місту Лозова

Ринок праці в місті

Інформація за І квартал 2021 року.

  • Рішенням IV сесії VIII скликання Харківської обласної ради від 11 березня 2021 року № 56-VIII затверджено Програму зайнятості населення Харківської області на період 2021-2023 років.
  • Одним із пріоритетних завдань заходів щодо сприяння зайнятості населення є збереження трудового потенціалу населення та підвищення якості та конкурентоспроможності робочої сили.
  • За даними Головного управління ДПС Харківської області в Лозівській міській територіальній громаді за 3 місяці 2021 року було створено 26 нових робочих місць за рахунок розвитку підприємницької діяльності.
  • Для організації громадських та інших робіт тимчасового характеру Лозівським міськрайонним центром зайнятості на 2021 рік укладено 3 договори. З місцевого бюджету на зазначені цілі на 2021 рік виділено 1128,2 тис. грн., з них протягом І кварталу 2021 року використано 14,0 тис.грн.
  • З метою посилення контролю за станом реалізації Програми зайнятості населення Харківської області на період 2021-2023 років на території Лозівської міської територіальної громади в лютому 2021 року було проведено засідання Координаційного Комітету сприяння зайнятості та професійної орієнтації населення на якому заслухали питання щодо роботи даного Комітету на 2021 рік та виконання основних показників та заходів Програми за 2020 рік.
  • Управлінням праці та соціального захисту населення міської ради проводиться інформаційно-роз’яснювальна та організаційна робота з учасниками АТО Лозівської міської територіальної громади щодо проходження ними професійного навчання за бюджетною програмою за напрямом соціальна та професійна адаптація. Сума коштів, виділених з Державного бюджету на проходження профнавчання даною категорією осіб у 2021 році, складає 65720 грн. Станом на 01.04.2021 року на обліку в управлінні для організації професійної адаптації перебувають 18 учасників АТО Лозівської міської територіальної громади. На сьогоднішній день проводиться робота щодо організації проходження профнавчання 2-х осіб даної цільової групи на базі Лозівської філії Харківського державного автомобільно-дорожнього коледжу за спеціальністю "водій автотранспортних засобів категорії "С".

Інформація за 2020 рік

  • Одним із пріоритетних завдань заходів щодо сприяння зайнятості населення є збереження існуючих та створення нових робочих місць. Так, за 12 місяців 202 року за даними Лозівського управління Головного управління ДПС Харківської області в Лозівській міській територіальній громаді було створено 569 нових робочих місць. На підприємствах, в установах та організаціях створено 293 нових робочих місця, за рахунок розвитку підприємницької діяльності – 276.
  • Для організації громадських та інших робіт тимчасового характеру Лозівським міськрайонним центром зайнятості на 2020 рік було укладено 3 договори, які протягом 2020 року забезпечили тимчасову зайнятість 245 безробітним мешканцям Лозівської міської територіальної громади. З місцевого бюджету на зазначені цілі на 2020 рік було виділено 1723,1 тис. грн., з них використано – 1710,7 тис.грн.
  • З метою посилення контролю за станом реалізації Програми зайнятості населення Харківської області на період до 2020 року на території Лозівської міської територіальної громади в лютому 2020 року було проведено засідання Координаційного Комітету сприяння зайнятості та професійної орієнтації населення на якому заслухали питання щодо виконання основних показників та заходів даної Програми за минулий рік.
  • Управлінням праці та соціального захисту населення міської ради проводиться інформаційно-роз’яснювальна та організаційна робота з учасниками АТО Лозівської міської територіальної громади щодо проходження ними професійного навчання за бюджетною програмою за напрямом соціальна та професійна адаптація.
  • Сума коштів, виділених з Державного бюджету на проходження профнавчання даною категорією осіб у 2020 році, складала 57200 грн. Протягом 12 місяців 2020 року до управління з цього питання звернулося 11 учасників АТО. Всього станом на 01.01.2021 року на обліку в управлінні для організації професійної адаптації перебували 24 учасники АТО Лозівської міської територіальної громади.
  • Протягом 2020 року 8 осіб даної цільової групи пройшли профнавчання на базі Лозівської філії Харківського державного автомобільно-дорожнього коледжу за спеціальностями: "водій автотранспортних засобів категорії "С" і "водій автотранспортних засобів категорії "В", на загальну суму коштів 57105 грн.
  • Одним із пріоритетних завдань заходів щодо сприяння зайнятості населення є збереження існуючих та створення нових робочих місць. Так, за 12 місяців 2020 року за даними Лозівського управління Головного управління ДПС Харківської області в Лозівській міській територіальній громаді було створено 569 нових робочих місць. На підприємствах, в установах та організаціях створено 293 нових робочих місця, за рахунок розвитку підприємницької діяльності – 276.
  • Для організації громадських та інших робіт тимчасового характеру Лозівським міськрайонним центром зайнятості на 2020 рік було укладено 3 договори, які протягом 2020 року забезпечили тимчасову зайнятість 245 безробітним мешканцям Лозівської міської територіальної громади. З місцевого бюджету на зазначені цілі на 2020 рік було виділено 1723,1 тис. грн., з них використано – 1710,7 тис.грн.
  • З метою посилення контролю за станом реалізації Програми зайнятості населення Харківської області на період до 2020 року на території Лозівської міської територіальної громади в лютому 2020 року було проведено засідання Координаційного Комітету сприяння зайнятості та професійної орієнтації населення на якому заслухали питання щодо виконання основних показників та заходів даної Програми за минулий рік.
  • Управлінням праці та соціального захисту населення міської ради проводиться інформаційно-роз’яснювальна та організаційна робота з учасниками АТО Лозівської міської територіальної громади щодо проходження ними професійного навчання за бюджетною програмою за напрямом соціальна та професійна адаптація.
  • Сума коштів, виділених з Державного бюджету на проходження профнавчання даною категорією осіб у 2020 році, складала 57200 грн. Протягом 12місяців 2020 року до управління з цього питання звернулося 11 учасників АТО. Всього станом на 01.01.2021 року на обліку в управлінні для організації професійної адаптації перебували 24 учасники АТО Лозівської міської територіальної громади.
  • Протягом 2020 року 8 осіб даної цільової групи пройшли профнавчання на базі Лозівської філії Харківського державного автомобільно-дорожнього коледжу за спеціальностями: "водій автотранспортних засобів категорії "С" і "водій автотранспортних засобів категорії "В", на загальну суму коштів 57105 грн.
  • Питання легалізації тіньової зайнятості
  • Інформація за І квартал 2021 року.
  • Питання легалізації "тіньової" зайнятості також знаходиться під постійним контролем виконавчого комітету Лозівської міської ради.
  • Управління праці та соціального захисту населення міської ради здійснює організаційне забезпечення діяльності комісії з легалізації робочих місць, контролює виконання рішень комісії, організовує та координує роботу комісії в цілому. Протягом І кварталу 2021 року було проведено 2 засідання даної комісії.
  • Робота з виявлення та легалізації "тіньових" робочих місць здійснюється шляхом проведення обстежень суб’єктів господарювання з числа фізичних і юридичних осіб за місцем здійснення їх діяльності. З метою недопущення фактів «тіньової зайнятості» та сприяння створенню нових робочих місць управлінням за минулий період цього року було проведено обстеження у складі робочої групи комісії з легалізації робочих місць 3 суб’єктів підприємницької діяльності Лозівської міської територіальної громади, виявлено 2 тіньових” робочих місця.
  • В зв'язку з запровадженням карантинних заходів щодо запобігання виникненню та поширенню короновірусної хвороби (COVID-19) наразі проводиться роз'яснювальна робота про неприпустимість допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин в дистанційному режимі. Так, за цей час роз'яснювальною роботою було охоплено всього 7 суб’єктів господарювання із загальною чисельністю працюючих 30 чол.
  • Також, протягом січня - березня 2021 року було проведено 6 сеансів телефонного зв’язку «Гаряча лінія» з питань зайнятості населення та 6 сеансів телефонного зв’язку «Гаряча лінія» з питань додержання трудового законодавства.
  • Під час зустрічей, бесід та в телефонному режимі з роботодавцями постійно наголошується про необхідність дотримання вимог чинного законодавства в частині належного оформлення трудових відносин з найманими працівниками.
  • Інформація за 2020 рік.
  • Питання легалізації "тіньової" зайнятості також знаходиться під постійним контролем виконавчого комітету Лозівської міської ради.
  • Управління праці та соціального захисту населення міської ради здійснює організаційне забезпечення діяльності комісії з легалізації робочих місць, контролює виконання рішень комісії, організовує та координує роботу комісії в цілому. Протягом 2020 року проведено 3 засідання комісії з легалізації робочих місць, було запрошено 1 роботодавця.
  • Робота з виявлення та легалізації "тіньових" робочих місць здійснюється шляхом проведення обстежень суб’єктів господарювання з числа фізичних і юридичних осіб за місцем здійснення їх діяльності. З метою недопущення фактів «тіньової зайнятості» та сприяння створенню нових робочих місць управлінням у січні-лютому 2020 року проведено обстеження у складі робочої групи комісії з легалізації робочих місць 106 суб’єктів підприємницької діяльності Лозівської міської територіальної громади, виявлено 2 тіньових” робочих місця.
  • З березня по грудень 2020 року в зв'язку з запровадженням карантинних заходів щодо запобігання виникненню та поширенню короновірусної хвороби (COVID-19) припинено проведення обстежень та інформаційних відвідувань суб'єктів господарювання Лозівської міської територіальної громади. Проводилася роз'яснювальна робота про неприпустимість допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин в дистанційному режимі. Так, за цей час роз'яснювальною роботою було охоплено всього 24 підприємства із загальною чисельністю працюючих 170 чол.
  • Також, протягом січня-грудня 2020 року було проведено 5 семінарів, до участі в яких було залучено 25 роботодавців та найманих працівників і 24 сеанси телефонного зв’язку «Гаряча лінія» з питань зайнятості населення та 5 семінарів і 24 сеанси телефонного зв’язку «Гаряча лінія» з питань додержання трудового законодавства.
  • Під час зустрічей, бесід, нарад та семінарів з роботодавцями постійно наголошується про необхідність дотримання вимог чинного законодавства в частині належного оформлення трудових відносин з найманими працівниками.
  • Оплата праці
  • Інформація за І квартал 2021 року.
  • Заробітна плата є невід'ємним правом громадян, визначеним Конституцією України.
  • Кодексом законів про працю встановлено, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств, установ та організації всіх форм власності та господарювання. За порушення норм законодавства про працю передбачена фінансова, адміністративна та кримінальна відповідальність.
  • Розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати. При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.
  • Якщо нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, проводити доплату до рівня мінімальної заробітної плати, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.
  • Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних виплат встановлюються підприємствами у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та галузевими угодами.
  • Під час розгляду та повідомної реєстрації колективних договорів, змін та доповнень до них, перевіряється їх відповідність вимогам діючому законодавству щодо державних мінімальних гарантій в оплаті праці працівників не нижче норм, визначених законодавством, галузевими угодами, наявності зобов'язань роботодавця щодо своєчасної виплати заробітної плати в першочерговому порядку тощо.
  • В Лозівській міській територіальній громаді працюють тимчасова комісія з питань погашення заборгованості з заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та комісія з легалізації робочих місць.
  • З метою попередження фактів заборгованості із виплати заробітної плати та посилення контролю за рівнем середньомісячної заробітної плати з початку року було проведено 3 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості з заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та 2 засідання комісії з легалізації робочих місць.
  • Управлінням праці та соціального захисту населення проводиться щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості з виплати заробітної плати на підприємствах, в установах та організаціях Лозівської міської територіальної громади, в т.ч. окремо по комунальних закладах; щомісячний моніторинг рівня заробітної плати, на підприємствах, установах, організаціях Лозівської міської територіальної громади.
  • Протягом І кварталу 2021 року було охоплено моніторингом 33 підприємства, установи та організації Лозівської міської територіальної громади. На всіх підприємствах, установах та організаціях, які підлягали моніторингу рівень мінімальної заробітної плати, встановленої чинним законодавством, дотримується.
  • У лютому-березні цього року проведено моніторинг додержання мінімальної заробітної плати, впровадженої з 01 січня 2021 року, у розмірі 6000 грн., яким було охоплено 33 підприємства, установи та організації із загальною кількістю працюючих 8728 чоловік. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що мінімальна заробітна плата на даних підприємствах, в установах та організаціях введена шляхом дотримання положень галузевих угод з дотриманням міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень.
  • За даними Головного управління статистики в Харківській області середньомісячна заробітна плата штатних працівників по м. Лозова за січень-грудень 2020 року складає 9333 грн. В порівнянні з відповідним періодом попереднього року темп росту середньомісячної заробітної плати складає 108,0 %. Порівнюючи з обласним показником середньої заробітної плати (10912 грн.) заробітна плата по місту становить 85,5 %.
  • Протягом поточного року проведено 6 сеансів "Гаряча лінія" з питань дотримання законодавства про працю.
  • Інформація за 2020 рік.
  • Заробітна плата є невід'ємним правом громадян, визначеним Конституцією України.
  • Кодексом законів про працю встановлено, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств, установ та організації всіх форм власності та господарювання. За порушення норм законодавства про працю передбачена фінансова, адміністративна та кримінальна відповідальність.
  • Розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати. При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.
  • Якщо нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, проводити доплату до рівня мінімальної заробітної плати, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.
  • Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних виплат встановлюються підприємствами у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та галузевими угодами.
  • Під час розгляду та повідомної реєстрації колективних договорів, змін та доповнень до них, перевіряється їх відповідність вимогам діючому законодавству щодо державних мінімальних гарантій в оплаті праці працівників не нижче норм, визначених законодавством, галузевими угодами, наявності зобов'язань роботодавця щодо своєчасної виплати заробітної плати в першочерговому порядку тощо.
  • В Лозівській міській територіальній громаді працюють тимчасова комісія з питань погашення заборгованості з заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та комісія з легалізації робочих місць.
  • За 12 місяців 2020 року в зв'язку з запровадженням карантинних заходів щодо запобігання виникненню та поширенню короновірусної хвороби (COVID-19) було проведено тільки 7 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості з заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та 3 засідання комісії з легалізації робочих місць.
  • Управлінням праці та соціального захисту населення проводиться щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості з виплати заробітної плати на підприємствах, в установах та організаціях Лозівської міської територіальної громади, в т.ч. окремо по комунальних закладах; щомісячний моніторинг рівня заробітної плати, на підприємствах, установах, організаціях Лозівської міської територіальної громади.
  • За 2020 рік було охоплено моніторингом 75 підприємств, установ та організацій Лозівської міської територіальної громади. На всіх підприємствах, установах та організаціях, які підлягали моніторингу рівень мінімальної заробітної плати, встановленої чинним законодавством, дотримується.
  • У січні-лютому 2020 року проведено моніторинг додержання мінімальної заробітної плати, впровадженої з 01 січня 2020 року, у розмірі 4723 грн., яким було охоплено 43 підприємства, установи та організації із загальною кількістю працюючих 8910 чоловік. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що мінімальна заробітна плата на даних підприємствах, в установах та організаціях введена шляхом дотримання положень галузевих угод з дотриманням міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень.
  • Також, у вересні 2020 року проведено моніторинг по бюджетних закладах та установах культури, освіти та охорони здоров'я Лозівської міської громади щодо впровадження з 01 вересня 2020 року мінімальної заробітної плати у розмірі       5000 тис.грн.
  • За даними Головного управління статистики в Харківській області середньомісячна заробітна плата штатних працівників по м. Лозова за січень-вересень 2020 року складає 8679 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року темп росту середньомісячної заробітної плати складає 105,0 %. Порівнюючи з обласним показником середньої заробітної плати (10240 грн.), заробітна плата по місту становить 84,8%.
  • Протягом поточного року проведено 5 семінарів з питань дотримання законодавства про працю і 24 сеанси "Гаряча лінія".
  • Атестація робочих місць за умовами праці

Інформація за І квартал 2021 року.

  • Управлінням створено реєстр, до якого станом на 01.04.2021 року внесено 90 підприємств, установ та організацій Лозівської міської територіальної громади зі шкідливими умовами праці. Реєстр постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Дані реєстру надаються для поповнення Єдиного міжгалузевого банку даних безпеки та гігієни праці травмонебезпечних підприємств і підприємств із шкідливими умовами праці. Створення такого дає можливість здійснювати моніторинг стану проведення атестації робочих місць та забезпечувати контроль за своєчасним (не рідше одного разу на п’ять років) та якісним проведенням атестації робочих місць на підприємствах Лозівської міської територіальної громади.
  • Протягом 1 кварталу 2021 року проведено 6 вивчень на підприємствах, в установах та організаціях з питань якості атестації 344 робочих місць за умовами праці, надання працівникам передбачених законодавством пільг і компенсацій за роботу в шкідливих і важких умовах праці.
  • Проводиться щоквартальний моніторинг стану атестації робочих місць та надання пільг і компенсацій за шкідливі умови праці по 25 показниках. За результатами моніторингу чисельність працівників, які працюють в шкідливих умовах праці станом на 01.04.2021 року, становить 3061 чол. Кількість робочих місць, які атестовані, становить 3163, що складає 100 % від загальної кількості робочих місць, які підлягають атестації. Пільгове пенсійне забезпечення за Списком № 1 підтверджено 83 особам, за Списком № 2 – 619 особам, користуються додатковою відпусткою – 1759 працівників, скороченим робочим тижнем – 295 осіб, доплати за шкідливі умови праці отримують 2568 осіб, 913працюючих безкоштовно одержує молоко. Зазначені пільги та компенсації надаються виключно за результатами атестації робочих місць за умовами праці.
  • При повідомній реєстрації колективних договорів рекомендується передбачати в них чітке і повне виконання роботодавцями вимог статей Закону України "Про охорону праці" щодо створення безпечних і здорових умов праці, дотримання термінів і порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, надання працівникам за шкідливі та важкі умови праці пільг і компенсацій, передбачених законодавством.
  • Інформація за 2020 рік.
  • Управлінням створено реєстр, до якого станом на 01.01.2021 року внесено     80 підприємств, установ та організацій Лозівської міської територіальної громади зі шкідливими умовами праці. Реєстр постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Дані реєстру надаються для поповнення Єдиного міжгалузевого банку даних безпеки та гігієни праці травмонебезпечних підприємств і підприємств із шкідливими умовами праці. Створення такого реєстру дає можливість здійснювати моніторинг стану проведення атестації робочих місць та забезпечувати контроль за своєчасним (не рідше одного разу на п’ять років) та якісним проведенням атестації робочих місць на підприємствах Лозівської міської територіальної громади.
  • Протягом 2020 року проведено 22 вивчення на підприємствах, в установах та організаціях з питань якості атестації 370 робочих місць за умовами праці, надання працівникам передбачених законодавством пільг і компенсацій за роботу в шкідливих і важких умовах праці.
  • Проводиться щоквартальний моніторинг стану атестації робочих місць та надання пільг і компенсацій за шкідливі умови праці по 25 показниках. За результатами моніторингу чисельність працівників, які працюють в шкідливих умовах праці станом на 01.01.2021 року, становить 2730 чол. Кількість робочих місць, які атестовані, становить 3078, що складає 100 % від загальної кількості робочих місць, які підлягають атестації. Пільгове пенсійне забезпечення за Списком № 1 підтверджено 85 особам, за Списком № 2 – 617 особам, користуються додатковою відпусткою – 1432 працівника, скороченим робочим тижнем – 296 осіб, доплати за шкідливі умови праці отримують 2290 осіб, 846 працюючих безкоштовно одержує молоко. Зазначені пільги та компенсації надаються виключно за результатами атестації робочих місць за умовами праці.
  • При повідомній реєстрації колективних договорів рекомендується передбачати в них чітке і повне виконання роботодавцями вимог статей Закону України "Про охорону праці" щодо створення безпечних і здорових умов праці, дотримання термінів і порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, надання працівникам за шкідливі та важкі умови праці пільг і компенсацій, передбачених законодавством.

 

Новини

Урядові портали

Сайт президента України Кабінет міністрів Реестр виборців Харківська обласна рада Державна фіскальна служба України Харківська обл. держ. адміністрація Інститут держ. управління
Інститут держ. управління
ВГОРУ